Gå til innhold

Smakte på egen sæd

Fremhevede innlegg

Skrevet

For noen dager siden var jeg ekstremt kåt, for jeg hadde spart meg i noen dager. Det rant ut masse sæd før jeg egentlig hadde fått orgasme, og kåtheten i meg gjorde at jeg tok det på fingeren, inn i munnen og svelget det.. Det smakte absolutt ingenting, men det tente meg. Og jeg tenkte på hvor vanvittig kåt jeg hadde blitt hvis jeg gjorde dette med en annen gutt..

Jeg har alltid tent på begge kjønn, men nå er jeg mer sikrere på at jeg hadde likt å prøve med en annen gutt. Spørsmålet er om jeg heller bare vil la det forbli en fantasi..?

Anonymous poster hash: 22942...7ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen dager siden var jeg ekstremt kåt, for jeg hadde spart meg i noen dager. Det rant ut masse sæd før jeg egentlig hadde fått orgasme, og kåtheten i meg gjorde at jeg tok det på fingeren, inn i munnen og svelget det.. Det smakte absolutt ingenting, men det tente meg. Og jeg tenkte på hvor vanvittig kåt jeg hadde blitt hvis jeg gjorde dette med en annen gutt..

Jeg har alltid tent på begge kjønn, men nå er jeg mer sikrere på at jeg hadde likt å prøve med en annen gutt. Spørsmålet er om jeg heller bare vil la det forbli en fantasi..?

Det kan strengtatt ingen andre svare på......

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er jo opp til deg hva du synes føles riktig.

Skrevet

Er det ikke bare å prøve sex med en gutt, da? Eneste måten å få svaret på.

Bruk beskyttelse, og kjør på! :vin:

Skrevet

Prøv, så ser du fort om det er noe for deg eller ikke :)

Anonymous poster hash: 045af...4cc
Skrevet

Er det ikke bare å prøve sex med en gutt, da? Eneste måten å få svaret på.

Bruk beskyttelse, og kjør på! :vin:

Bruke beskyttelse, når jeg vil svelge sæd?

Skrevet

Bruke beskyttelse, når jeg vil svelge sæd?

Bruk beskyttelse inntil du er sikker på at den du skal ha deg med ikke gir deg en bonus i form av noen kjedelige sykdommer.

Skrevet

Runketråd...

:veslejenta:

Skrevet

Kjør på! :lur:

Ikke verst med støtte fra en hetero medgutt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Alt som er spennende må prøves,men husk at ubesytta oralsex kan gi kjønnssykdom

Skrevet

Hvis det bare er smaken av sæd som tenner deg, kan du jo nøye deg med din egen. Er du tiltrukket av gutter? Har du lyst til å være naken sammen med en gutt? ... av noen bestemt? Blir du kåt av å tenke på ting dere kunne gjøre i sengen sammen?

Skrevet

Hvis vi jentene blir gira på litt sperma i munnen, må vel også gutta blir det.

Men å innrømme det.....å nei.

Anonymous poster hash: 596eb...ea4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...