AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Heisann ;-) har et litt merkelig problem, har ubehag rett innforbi skjeden, ett ubehag som kommer og går.var hos gynekolog i går, og han kunne ikke se noe galt..var litt usikker på om ubehaget kom fra urinrøret eller skjeden, men hadde ikke uiv, heller ingen ubehag når jeg tisser.og gynekolog så på ultra at blæren var ok. Så ubehaget er rett i inngang til skjeden, en ubehagelig følelse..blir gal av dette.noen som kan gi meg tips om hva det kan være?Anonymous poster hash: 7b54c...b95
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Ingen som har d slik?Anonymous poster hash: 39457...f47
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Hva slags ubehag? Gjør det vondt, hvordan? Stikking, sviing?Anonymous poster hash: f6d1f...036
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Hei :-) mer som en svak ømhet. Som om jeg skulle nettopp hatt sex..eller har tørket meg masse og litt hart.bare at jeg ikke har gjort noen av delene. .vanske å forklare. Hilsen ts.Anonymous poster hash: 39457...f47
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Hei Hmm jeg vet dessverre ikke hva det kan være.. kanskje skjeden din er litt tørr? Muligens kan det jo være sopp og, føler du noe slags svie eller kløe? Anonymous poster hash: f6d1f...036
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Ikke direkte svie, mulig jeg er tørr .men vil en ikke kjennes tørr ut , hvis en kjenner med fingrene? Noen sier det kan være litt muskulært, men der nede liksom..blir frustrrrt av dette...var usikker hvor det egentlig var henne i begynnelsen, urinrør eller skjede.men har ingen ubehag når jeg er på do..kan være borte i flere dager, så kommer det igjen:-( Ts Anonymous poster hash: 39457...f47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå