AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Hei, jeg fikk mensen igår nøyaktig som planlagt, men jeg pleier og ha de sykeste mensensmertene og disse dagen før blodet kommer og 2 dager når jeg blør, men denne gangen hadde jeg ikke mensensmerter i det hele tatt! Itillegg pleier jeg og blø ganske mye de første dagene, men har såvidt blødd. Har alltid hatt regelmessig og har hatt mensen i 8 år ca. er dette normalt eller er det noe gale? (har forsåvidt ikke noe imot det hehe) Anonymous poster hash: d577e...13c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Trenger ikke være noe gale Pleier alltid å ha intense menssmerter, men nå plutselig har det bare vært murringer denne gangen og litt mindre blødning. Takker høyere makter og ber om samme neste måned Anonymous poster hash: 122cb...474
Gjest crem Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 (endret) hehe her og, pleier å gå og legge meg i senga og grine mens jeg spiser smertestillende omtrent, både før og mens jeg har mensen.. men denne gangen, merket jeg ikke at den kom før jeg stod opp på morgenen og det var blod i senga og på meg ( ), ble nesten mer stress det, bytte senge tøy og dusje tidlig på morgenen.. har ikke hatt vondt denne gangen i det hele tatt, merker ikke at jeg har mensen engang.. Endret 16. september 2014 av crem
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 hehe her og, pleier å gå og legge meg i senga og grine mens jeg spiser smertestillende omtrent, både før og mens jeg har mensen.. men denne gangen, merket jeg ikke at den kom før jeg stod opp på morgenen og det var blod i senga og på meg ( ), ble nesten mer stress det, bytte senge tøy og dusje tidlig på morgenen.. har ikke hatt vondt denne gangen i det hele tatt, merker ikke at jeg har mensen engang.. Heldigvis blør jeg såvidt om natten, så det slapp jeg, men når jeg gikk på do om morgenen (var hos en venn så tok bare litt papir i trusa.) Anonymous poster hash: d577e...13c
Gjest crem Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Heldigvis blør jeg såvidt om natten, så det slapp jeg, men når jeg gikk på do om morgenen (var hos en venn så tok bare litt papir i trusa.) Anonymous poster hash: d577e...13c pleier egentlig ikke blø noe særlig om natta jeg heller, men tenker jeg har liggi urolig den natta og kanskje vridd med og beveget meg mye eller noe sånt. hehe var ikke så gøy å måtte vekke sambo tidlig om morgenen fordi jeg måtte bytte senge tøy da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå