Gå til innhold

North Face-bag som håndbagasje

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg reiser på en helgetur til en by i Norge denne helgen, og ønsker bare å ha med meg håndbagasje. Jeg kan få låne noen North Face-bagger å bruke, men jeg finner ikke ut størrelsen på hver av dem. Jeg ser på målene til de forskjellige baggene på nettsidene til North Face at det er kun opptil bag str S som kan gå som håndbagasje, men jeg er så usikker på om de baggene jeg kan få låne er den størrelsen eller mindre/større. Har prøvd å måle med målebånd på baggene, men kan bli litt feil/forskjellig etter hvordan man måler baggen og sidene på baggen kan være litt trykket inn... Prøver å se på innsiden av baggene hvilken str det er, men det står ikke noe sted :s Har noen noen gode ideer til hvordan jeg kan finne ut av dette? :P

Anonymous poster hash: a8912...ff3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakk baggen som du skal ha den på flyet, mål den H, D og B. Vei den, den skal veie maks 10 kg. Problem løst

De pleier å være ålreite med håndbagasje, så lenge den ikke veier mer enn 10 kg og er en elefant :)

Anonymous poster hash: bd646...ec6
Skrevet

Takk for svar :) Enkelt og greit!:)

TS

Anonymous poster hash: a8912...ff3

Skrevet

Tror det står merkelapper med størrelsen i våre. Men litt knotete gjemt. Stopper du de fulle, er de fleste for store til å gå som håndbagasje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...