Gå til innhold

Nå har jeg gjort det.......

Fremhevede innlegg

Skrevet

meldt meg på Grete Roede-kurs.Begynner i slutten av august. Målet mitt er 30 kg minus, ser frem til å kunne kjøpe bukser som passer i begge ender og masse flotte klær.De siste årene har jeg omtrent ikke kjøpt klær for "jeg skal jo slanke meg" men nå er det alvor!!

Hilsen BritElin

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Jeg gikk på GR kurs med en som gikk ned langt over 20 kg. Det er mulig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Lykke til!

Jeg kjenner flere som har gjort det samme, og resultatet er helt flott i alle tilfellene jeg har sett.

Gjest Gjesta
Skrevet

En god start!!! Jeg ønsker også å melde meg på kurs, men jeg jobber mye kveldskift, så jeg får jo ikke deltatt på møtene...Finnes ikke dagkurs her jeg holder til.

Lykke, lykke til!!!

K

Gjest Poirot
Skrevet
En god start!!! Jeg ønsker også å melde meg på kurs, men jeg jobber mye kveldskift, så jeg får jo ikke deltatt på møtene...Finnes ikke dagkurs her jeg holder til.

Lykke, lykke til!!!

K

Du kan jo prøve internettkurs?

(Blir ikke helt det samme, men kanskej bedre enn ingenting?)

Skrevet

Lykke til! Fortell oss hvordan det går da!

Skrevet

Jeg har gått på Grete Roede-kurs tidligere og kan anbefale det på det varmeste! :-)

Men har vært slapp med spisevaner og trening siste året og har derfor meldt meg på kurs igjen fra begynnelsen av august...

Gjest Coolaid
Skrevet

Har gått fler kurs og fikk godt resultat. Men husk bare på å sjekke hvor mye kalorier du får i deg. Får du for lite stopper alt opp. Husk å trene litt også, slik at du ikke mister så mye muskelmasse. Situps, armhevninger hjelper godt på........ Lykke til......

Skrevet

Takk for alle lykkeønskninger. Skal holde dere oppdatert!

Hilsen BritElin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...