AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Hei For en uke siden startet det, jeg føler meg glovarm heletiden. Jeg svetter konstant. Når jeg er i et rom uten klær på 18 grader ligger kroppstemperaturen min mellom 37 og 38 grader. Drar jeg på meg normale klær som en ola bukse og tskjorte stiger den fort til 39. Da begynner det å klø i huden og jeg får utslett over hele kroppen samt hode pine. Jeg som alltid har vært frysepinne før går nå rundt i shorts og tskjorte i 14 grader når jeg er ute. Hvis jeg blir "fanget" på kollektiv trafikk med mange mennesker og får et sete ved siden av en varme ovn så merker jeg det heftig at kroppen bare skriker etter kulde. Da kommer utslettene, hodepinen som etterhvert går over til en følse av å ikke være seg selv. Da trer forvirring inn og jeg begynner å oppføre meg rart. Samme skjer også ved moderat fysisk aktivitet. Når jeg er i omgivelser med perfekt temperatur for meg føler jeg meg skikkelig gira og kjemperastløs, det er veldig vanskelig å sette seg ned å konsentrere seg om noe. Hva kan dette være og hva kan hjelpe mot det? Jeg er lei av å lukte som jeg kommer rett fra treningsenteret, være klam og måtte ta luftepauser hvert kvarter på arbeidsplassen fordi jeg føler meg for varm. Jeg bruker heller ikke prestasjonsfremmendestoffer som kan forusake effekter som dette og krydder, slankepiller og liknende holder jeg meg langt unna. Anonymous poster hash: 9da72...08d 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Tidlig overgangsalder? Du skriver ingenting om hvor gammel du er. Anonymous poster hash: cb9a4...e71 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Tilleggsopplysning: Jeg har gått ned 5 kg kroppsmasse tiltross for ingen endring i kostholdet og aktiv hydrering heletiden. Anonymous poster hash: 9da72...08d 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Tidlig overgangsalder? Du skriver ingenting om hvor gammel du er. 17 år gammel gutt. Anonymous poster hash: 9da72...08d 1
sunSpring Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 17 år gammel gutt. Anonymous poster hash: 9da72...08d På tide med en legetime. Jeg og ingen andre her kan gjette hva det kommer av. Det kan være et virus og mest sannsynlig siden det kun har vart en uke, men kom deg til legen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå