Gå til innhold

Kroppen til Katie Price..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama har født 5 barn, og hun la ut et lettkledd bilde av seg selv 3 uker etter fødsel:

http://www.seher.no/kjendis/du-gjetter-aldri-hva-katie-har-kalt-datteren-74359

Se det nederste bildet, ikke så mye som en cellulitt eller strekkmerke der. Åssen er'e mulig?!



Anonymous poster hash: 6872b...e42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, gode gener, hun er SYKT tynn fra før av, behandlinger for å få vannet ut av kroppen, riktig kosthold, diett, blabla...

Vet du, jeg aner faktisk ikke.. Men hun er jo en person som lever av vise frem kroppen sin så hun gjør vel alt for å ivareta dens utseende?



Anonymous poster hash: 79cdc...e83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver med en ny link:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2734811/Katie-Price-reveals-shes-shrunk-size-8-just-three-weeks-giving-birth-STILL-decided-baby-daughter.html

Hvordan klarer dama se så perfekt ut? Hvis jeg kunne få en garanti på at jeg kunne se like smashing ut etter en fødsel hadde jeg lett fått barn. Har hørt hun har tatt en vagina tightening operasjon for å unngå flaggermus, men ellers fatter jeg ikke hvordan hun klarer å se så perfekt ut!



Anonymous poster hash: 6872b...e42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ei dame som er naturlig slank og som syns det er gøy å trene og spise sunt. Og ikke minst så lever hun av utseendet sitt. Det finnes hundretusenvis av trente mødre som er slanke og flotte noen få dager etter fødselen, men de færreste legger ut skrytebilder i undertøyet slik som Katie Price og fotballfrua gjør. Men at de finnes, ja selvfølgelig. I de fleste tilfeller med ukompliserte svangerskap/fødsler så er det faktisk "bare" et sunt kosthold og trening som holder kvinner unna en fabelaktig kropp etter fødsel. Jeg trente 5 dager i uka selv og gikk på diett etter fødsel nr 2 og jeg så skikkelig flott ut etter kort tid! MEN - med to små barn, jobb, ekteskap, hus og hage og ørten plikter hver dag, så er ikke modellkropp noe jeg prioriterer eller higer etter. Men skjønner at det er viktig for mange, spesielt de som lever av kroppene sine, slik som Katie Price og i en svært høy grad fotballfrue.



Anonymous poster hash: 0c443...619
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel i stor grad gener. Uansett hvor mye du trener og hvor slank du er, så kan ikke du se sånn ut om genene gir deg strekkmerker og hengehud.



Anonymous poster hash: c994d...cc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, gode gener, hun er SYKT tynn fra før av, behandlinger for å få vannet ut av kroppen, riktig kosthold, diett, blabla...

Vet du, jeg aner faktisk ikke.. Men hun er jo en person som lever av vise frem kroppen sin så hun gjør vel alt for å ivareta dens utseende?

Anonymous poster hash: 79cdc...e83

Beklager avsporing, men hvilke behandlinger kan man ta for å få vann ut av kroppen?

Anonymous poster hash: 7ecfd...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager avsporing, men hvilke behandlinger kan man ta for å få vann ut av kroppen?

Anonymous poster hash: 7ecfd...4d4

Lymfødembehandlinger, slike skikkelige behandlinger kan man bare få hos en spesiell fysioterapeut på rehabiliteringsavdeling på sykehuset, men diverse spaavdelinger tilbyr en behandling som ligner på den medisinske og det fjerner vann.

Du kan også gjøre det selv, du finner lymfekjertlene dine og stimulerer de til å jobbe slik at vannet blir ledet bort. Om du vil kan jeg forklare deg det nøyere, jeg kan dette fordi jeg i flere år har fått medisinsk behandling mot hevelse som følge av store mengder vann i kroppen.

Anonymous poster hash: 79cdc...e83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få barn i England er noe helt annet enn å føde her i Norge. Her er det jo liksom om å gjøre at at skal være jævligst mulig, man skal ete seg opp i dobbel vekt og se mest mulig fæl og preget ut etter svangerskapene.

I England tar man ofte keisersnitt, blir sydd igjen rett etterpå og mange strammer seg opp ved hjelp av ulike behandlinger. Mummy Makeover kalles det. Hun er jo i tillegg ganske rik og kan kjøpe den behandlingen og hjelpen hun ønsker.



Anonymous poster hash: 7d9ac...b42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få barn i England er noe helt annet enn å føde her i Norge. Her er det jo liksom om å gjøre at at skal være jævligst mulig, man skal ete seg opp i dobbel vekt og se mest mulig fæl og preget ut etter svangerskapene.

I England tar man ofte keisersnitt, blir sydd igjen rett etterpå og mange strammer seg opp ved hjelp av ulike behandlinger. Mummy Makeover kalles det. Hun er jo i tillegg ganske rik og kan kjøpe den behandlingen og hjelpen hun ønsker.

Anonymous poster hash: 7d9ac...b42

Ja for all del, keisersnitt er jo slik en "enkel" utvei. Venninna mi har hatt to keisersnitt og begge gangene måtte mora bo hos henne i tre uker etterpå fordi hun hadde så vondt og uansett ikke fikk lo til å løfte tyngre enn den nyfødte. Dvs ikke kunne hun løfte barnevogna inn eller ut av bilen og ikke kunne hun handle mer enn 3 liter melk på butikken. Og morfinpreparatene hun fikk postiperativt har gjort at hun ikke husker noenting av det første døgnet hverken med første- eller andremann. Morsmelka var også bare å gi opp da hun ikke orket en unge liggende å skvise oppå operasjonssnittet. Og det 15 cm lange arret like over bikinilinja er langt i fra pent skal jeg love deg.

Anonymous poster hash: 0c443...619

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få barn i England er noe helt annet enn å føde her i Norge. Her er det jo liksom om å gjøre at at skal være jævligst mulig, man skal ete seg opp i dobbel vekt og se mest mulig fæl og preget ut etter svangerskapene.

I England tar man ofte keisersnitt, blir sydd igjen rett etterpå og mange strammer seg opp ved hjelp av ulike behandlinger. Mummy Makeover kalles det. Hun er jo i tillegg ganske rik og kan kjøpe den behandlingen og hjelpen hun ønsker.

Anonymous poster hash: 7d9ac...b42

Er vel derfor det er så mye lite tiltrekkende mennesker der.

Anonymous poster hash: 6fae8...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Tja, jeg ser nå strekkmerker... Ikke at det er noe galt i strekkmerker, men jeg blir litt oppgitt av dette fokuset på "perfekt" kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...