AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Del Skrevet 16. september 2014 For min del er det Manchester-dialekta... Uff og æsj, den er fæl! Anonymous poster hash: 722f0...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 16. september 2014 #2 Del Skrevet 16. september 2014 Synes den er fin. Liverpool er også fin, så framt den blir snakket ordentlig eller Beatles-ish, hehe. Fjortiser og unge folk som snakker med sleng ødelegger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 16. september 2014 #3 Del Skrevet 16. september 2014 Geordie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Del Skrevet 16. september 2014 Synes den er fin. Liverpool er også fin, så framt den blir snakket ordentlig eller Beatles-ish, hehe. Fjortiser og unge folk som snakker med sleng ødelegger det. FIN??? Æsj Anonymous poster hash: 722f0...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 16. september 2014 #5 Del Skrevet 16. september 2014 FIN??? Æsj Anonymous poster hash: 722f0...415 Ja, synes begge dialektene er fine, så fremt de som snakker den, kan snakke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #6 Del Skrevet 16. september 2014 Ja, synes begge dialektene er fine, så fremt de som snakker den, kan snakke den Alle som snakker den dialekta kan dialekta. Og den er grusom. Da snakker man white trashAnonymous poster hash: 722f0...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 16. september 2014 #7 Del Skrevet 16. september 2014 Alle som snakker den dialekta kan dialekta. Og den er grusom. Da snakker man white trashAnonymous poster hash: 722f0...415 Synes det er veldig forskjell på voksne og fjortisser som snakker. White trash er forresten en væremåte.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #8 Del Skrevet 17. september 2014 Scouse er det verste. Det er underholdende nok, men man blir jo gal.Anonymous poster hash: a0b44...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 17. september 2014 #9 Del Skrevet 17. september 2014 Scouse er det verste. Det er underholdende nok, men man blir jo gal.Anonymous poster hash: a0b44...7dc Nesjda, den er jo enkel å forstå! Nå kjenner jeg bare folk fra Liverpool, Brighton, York, Edinburgh og Dublin, så jeg er usikker på hvor de andre dialektene jeg har hørt egentlig kommer fra, men cockney-slangen må være det nærmeste en lite sjarmerende dialekt. Mest fordi jeg ikke skjønner halvparten av hva de sier om de bruker cockney rhyming slang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå