AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Hva er det med jenter som som "skamme" seg over utsende på underlivet,ansiktet,pupper, egentlig hele kroppen. Jeg selv22 år, og har en del strekmerker her og der, men jeg kan ikke forstå tankegangen bak "jeg har så stygge fitte-lepper Jeg har alltid tenkt, så lenge kroppen funker som du den skal, er man heldig. Er man glad glad i livet, snill og har selvinnsikt og humor så finner du alltid finne noen å dele livet med. Ta vare på kroppen og ikke se på alle 'feilene" for ingen bryr seg. eller gjør vi det. Forventer vi stor pikk på mannen og faste rombe og pupper på dama. alle som ikke har det havner aromatisk på "tape" lista? Anonymous poster hash: c7a61...cbf 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 De aller fleste er dessverre det. Vi blir påvirket. Man skal ha modellhøyde, perfekt rumpe, perfekte lår osv. Menn er i ferd med å bli på akkurat samme måte, perfekte kropper og ikke skal de ha kroppshår, de heller! Nå viser en fit kropp at man liksom har kontroll på livet, har sikkert fin jobb med den kroppen, tenker de overfladiske.. Offff, er drittlei og savner det ekte.Anonymous poster hash: 4b8ee...6cb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå