AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Jeg har snakket med en fyr på Tinder som jeg har 6 felles venner med. Klarte dermed ganske enkelt å finne han / stalke han på Facebook. Tittet på noen bilder han hadde på wallen sin og plutselig så jeg at det stod "sett av 18 personer" på det ene bildet jeg klikket på. Hva i all verden?! Jeg klikket meg ut av siden hans i full panikk så aner ikke om jeg står på listen over hvem som har sett dette bildet.. Men herregud så kleint.. Tenk om han får opp varsel på at jeg har sett bilde (men vi er ikke venner, så det går kanskje ikke an?).. Da skjønner han jo at jeg ha stalket han på Face.. :s noen som vet?? Anonymous poster hash: 2c0c8...cf4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Kjipt, dette kan han få varsel om, ja, så nå kommer han nok ikke til å ville treffe deg. Ingenting er mer desperat enn damer som driver med facebook-stalking. Du skjønner vel at jeg kødder? Så klart kan han ikke se at du har sett på bildene hans. Anonymous poster hash: f997a...b54
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Jeg er medlem av noen grupper på facebook der det også står "sett av 23" osv. på innleggene. Jeg og flere andre står på den lista når jeg trykker på den, så det er nok mulig han har gjort noe med profilen sin (opprettet den som gruppe?) sånn at han også har denne oversikten. Så da ser han nok at du har vært innom ja.Anonymous poster hash: 61e39...d37
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Okei, jeg googlet litt og hadde visst ikke lest innlegget ditt ordentlig. Siden det var bare ett av bildene det stod "sett av" på, tipper jeg at fyren var tagget i dette bildet i en gruppe. Det er visst sånn at hvis en gruppe har færre enn 250 medlemmer, kommer det automatisk opp hvem som har sett innlegget. Men siden du ikke var inne i selve gruppen er jeg usikker på om det kommer opp at du har sett det. Du får nesten bare trykke på og se om navnet ditt står der og om det gjør det vet jo ikke han om det er hans profil du har vært inne på, eller om det er på noen andres som også eventuelt er tagget i bildet eller om du har vært inne i selve gruppa. Anonymous poster hash: 61e39...d37
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Ooog, etter å ha googlet litt mer (fikk litt hetta sjøl, siden jeg er stalker av dimensjoner til tider), ser det ut som det er bare gruppemedlemmene som kommer opp på denne lista. Så tror vi kan roe ned, haha.Anonymous poster hash: 61e39...d37
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Folkens, det er bare å slappe av. Mark Zuckerberg kommer aldri til å tillate at stalking på Facebook kan avsløres. Det vil sørge for redusert aktivitet. Om folk kunne sett hvem som besøker sin egen profil, så ville det jo knapt blitt noen trafikk. Dere er helt trygge. Anonymous poster hash: f997a...b54 1
Gjest extra Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Kjipt, dette kan han få varsel om, ja, så nå kommer han nok ikke til å ville treffe deg. Ingenting er mer desperat enn damer som driver med facebook-stalking. Du skjønner vel at jeg kødder? Så klart kan han ikke se at du har sett på bildene hans. Anonymous poster hash: f997a...b54 Hahahaha :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå