Gå til innhold

Det Nye jenta 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det blir nok ikke årets program, men jeg må si at jeg er imponert over Caroline Berg Eriksen (fotballfrue) sin innsats som programleder!! Om man skal tenke på at dette er hennes første jobb som programleder, så synes jeg at hun overgår andre programledere som f.eks Kathrine Sørland. Frøken Sørland har heller ikke all verdens erfaring, men for meg ble fotballfruen desto mer naturlig og "løsslippen" enn hva jeg hadde forventet meg!

..Og så: FOR EN SJARMERENDE VINNER (Åshild Ringhus)!! Den dialekta er det mest nydelige jeg noen gang har hørt, og tok meg selv i å smile mens jeg så henne snakke :fnise: Personlig kan jeg ikke huske sist jeg faktisk ble imponert over en deltaker i et reality program, og denne jenta tror jeg kun er 17 år. For meg har hun X faktor så det jomer etter seg. Tone Damli kan ta seg en pose boller og legge seg tilbake, for denne jenta håper jeg vi ser mer til! Gratulerer så mye :blomst:

Nok skrøyt, men ble litt overrumplet av positive inntrykk fra et program jeg trodde ville bli like pinlig som et eller annet dating program på MTV!



Anonymous poster hash: 5ba1b...568
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, beklager! Jeg kom over det ved en tilfeldighet (og litt reklame på ff sin blogg).



Anonymous poster hash: 5ba1b...568
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en episode jeg å, så ut som baksnakkende fjortisser over bildene. Uff.

Anonymous poster hash: 55684...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns programmet var litt idiotisk, men Caroline gjorde en grei jobb. Vinneren var kjempe søt! Heide på henne eller Thale. Marie var vakker, men litt for "perfekt" om jeg kan si det? Syns det ble litt unaturlig til tider.



Anonymous poster hash: 6ed95...bc3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...