Ruby_Tuesday Skrevet 16. september 2014 #21 Skrevet 16. september 2014 Jeg var selv dagmamma for en liten gutt for noen år siden, og jeg hadde to hunder. Tror foreldrene likte at jeg hadde hund, sånn at gutten kunne bli vant til å være i nærheten med dyr.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #22 Skrevet 16. september 2014 Hva med alle familiene med hund da? Vil dere ikke at barna deres skal omgås hunder i det hele tatt? Jeg tror jeg ville ha foretrukket en dagmamma med hund fordi for meg er det viktig at barn omgås dyr og lærer at hunder IKKE er farlige HVIS man behandler de med respekt. Dette kommer selvsagt an på hunden, men jeg stoler på at dagmammaen kjenner hunden og barna såpass at hun er trygg på at det går bra og at hun sørger for at barna ikke får mulighet til å plage/være hardhendt med hunden. Man overlater jo alt annet av ansvar til henne, så hvorfor ikke dette ansvaret? Jeg tenker mat, trafikk (turer etc.), generell sikkerhet, førstehjelp osv. Nå er jeg riktignok hundemenneske selv og kommer til å sette dyrehold høyt når jeg selv får barn. For å si det på en annen måte. Jeg lar min hund få omgås barn fordi det er viktig at hunden min lærer at barn IKKE er farlige hvis hun behandler de med respekt og er forsiktig. Jeg har hund selv. Ville derimot ikke valgt dagmamma med hund for ville ikke klart å stole 100% att hun aldri lot de være alene sammen. Blir noe annet når man selv er tilstede og passer påAnonymous poster hash: 902ac...928
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. september 2014 #23 Skrevet 16. september 2014 Jeg hadde ikke valgt dagmamma med hund. mest fordi jeg er super allergisk mot hund og ikke orker å være syk hverdag pga pelsen som sitter igjen i tingene til barnet
Gjest Blomsterert Skrevet 16. september 2014 #24 Skrevet 16. september 2014 Jeg ville vært veldig skeptisk,og måtte ha forsikret meg om at du var en god hunde-eier. Det ser en jo ved å treffe deg og hunden sammen. Og så kommer det litt an på rasen du har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå