AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Dere som er single, eller i forhold med en som ikke er i forhold med deg/en du dater , hvor ofte tester dere dere for kjønnsykdom og går dere til legen eller på sexklinikk? Hvor i Oslo anbefales? Man bør jo helt klart teste seg etter hver nye partner. Jeg har aldri sex med flere forskjellige i samme periode, men hvis den man har sex med også har sex med andre hjelper det jo ikke hvor ren man selv er, men man kan jo ikke gå til sexklinikken hver uke å ta test heller! (Ps: ønsker ikke svar som at "hvorfor gidder du ha sex med noen som har sex med andre" osv, jeg tror alle jenter er gjennom dette når de ikke klarer å finne The One eller ønsker å gjøre en flørt og hookup til The One (da finner man seg i sånt i håp om at man til slutt skal stå igjen som den eneste) Anonymous poster hash: e5a6a...af3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 "Jeg har aldri sex med flere forskjellige i samme periode, men hvis den man har sex med også har sex med andre hjelper det jo ikke hvor ren man selv er, men man kan jo ikke gå til sexklinikken hver uke å ta test heller!" Så lenge dere bruker kondom trenger du jo ikke å teste deg hver uke. Anonymous poster hash: ff3f5...db8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå