Kvinne50... Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Jeg og mannen min har truffet en annen par for partnerbytte .Først satte vi i en bar for å ta noen drinker.Jeg måtte gå på toalettet og da jeg kom tilbake satte han og klinte med den andre dama.Mannen hennes var ikke til stedet.Jeg var sur og skuffet.Etterpå da vi hadde sex med dem,koste han seg bare med henne hele tiden,og da vi ble ferdige fortsatte han å kline og kose med henne.Det hele var en stor skuffelse.Da jeg prøvde å ta det opp med ham skjønner han ikke hva som var feil,han synes at jeg overdriver.Vil gjerne høre menning av andre....
LilleLilla Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Skal slike ting fungere, så må man ha regler for hva som er greit og ikke, og begge må være enige om reglene. Dette er noe som er helt opp til dere og noe dere burde ta en prat om. Klarer dere ikke å komme fram til noen felles regler, så ville jeg vurdert om dette kanskje ikke var noe for dere
Gjest AllisHagtorn Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 bli voksén. avtal regler FØR møtet Huff. Jeg tipper TS er et troll, for det er faktisk umulig å være 50 og så dott.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå