Gå til innhold

Vurderer en 10 dagers juicedetox. Tips?


Lykkerusen

Anbefalte innlegg

Jeg så dokumentaren og bestemte meg for 30 dagers kur. Fant oppskrifter på nett og juicet 3 ganger daglig i 30 dager.

Gikk ned fra 59 til 50 kilo (er 160 høy), fikk ny og fresh glød, motivasjon, ble mer opplagt, glad, bedre hukommelse og føltd meg superbra. Etter kuren hadde jeg "nullstilt" systemet og nå spiser jeg bare rent i hverdager med litt godteri i helgene. Pleier også, som Joe også gjør å ta ny kur i 14 dager hver 3 måned. Har bare hatt gode erfaringer med denne kuren og migrene, slapphet og aggresjon forsvant. Anbefaler alle å se dokumentaren.

Anonymous poster hash: fa0a1...cff

Gikk du ned 9 kg på 30 dager med juicing eller generelt?

Anonymous poster hash: e899c...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk du ned 9 kg på 30 dager med juicing eller generelt?

Anonymous poster hash: e899c...04e

9 kg med juicing:)

Anonymous poster hash: fa0a1...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 kg med juicing:)

Anonymous poster hash: fa0a1...cff

Hvor mye veide du i utgangspunktet om jeg tør spørre?

Anonymous poster hash: 653b0...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye veide du i utgangspunktet om jeg tør spørre?

Anonymous poster hash: 653b0...f9a

Har skrevet det. Veide 59 og gikk ned til 50. Er 160 høy.

Anonymous poster hash: fa0a1...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet det. Veide 59 og gikk ned til 50. Er 160 høy.

Anonymous poster hash: fa0a1...cff

Åh beklager..

Har googlet litt, så startet jeg på dette i går. Ser det er flere varianter av denne, og jeg prøver meg på den hvor man drikker +spiser et måltid med ren mat. Fordi jeg løper hjem fra jobb om kvelden og trenger en porsjon havregrøt.

Anonymous poster hash: 653b0...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh beklager..

Har googlet litt, så startet jeg på dette i går. Ser det er flere varianter av denne, og jeg prøver meg på den hvor man drikker +spiser et måltid med ren mat. Fordi jeg løper hjem fra jobb om kvelden og trenger en porsjon havregrøt.

Anonymous poster hash: 653b0...f9a

Anbefaler deg å se dokumentaren Fat, Sick and Nearly Dead også. Det var den som motiverte meg til å starte :) Etter jeg avsluttet tre måneder med juicing, spiste jeg bare sunt og rent. Nå skeier jeg ut litt innimellom, men det går helt fint. Pleier å ta 14 dagers juicekur hver 3. måned ca :)

Anonymous poster hash: fa0a1...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å se dokumentaren Fat, Sick and Nearly Dead også. Det var den som motiverte meg til å starte :) Etter jeg avsluttet tre måneder med juicing, spiste jeg bare sunt og rent. Nå skeier jeg ut litt innimellom, men det går helt fint. Pleier å ta 14 dagers juicekur hver 3. måned ca :)

Anonymous poster hash: fa0a1...cff

Hvorfor fortsetter du med det? Når du har lagt om til et sunt og rent kosthold så er jo problemene løst? Det at du skeier ut en gang iblant bør ihvertfall ikke være grunnen.

Anonymous poster hash: 47b7e...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter du med det? Når du har lagt om til et sunt og rent kosthold så er jo problemene løst? Det at du skeier ut en gang iblant bør ihvertfall ikke være grunnen.

Anonymous poster hash: 47b7e...ab7

Fordi jeg trives med det? Det gir meg ny energi, hodet blir klart og jeg føler meg som en ny person etter endt to ukers "kur".

Anonymous poster hash: fa0a1...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du ned 9kg på 30 dager med juicing er min påstand at det meste er vann og muskler. Det er ikke stort med næring du får i deg når du tenker på makronæringsstoffer.



Anonymous poster hash: 12c7b...d84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...