Gå til innhold

Endret kostholdet, endret dovaner.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I over en uke har vi hatt kostholdsendringer her huset. Vi spiser sunnere, mere frukt og grønt og drikker mer vann. I tillegg har vi begynt å ta tran. Og vi spiser flere måltider.

De siste dagene har jeg gått mer på do på en dag, enn jeg vanligvis gjorde i løpet av en uke før. Nå kan jeg bæsje 3-4 ganger om dagen. Hva er normalt angående avføringsvaner? Er det noe galt med kostholdet, eller er det vanlig å gå så ofte på do da man spiser sunt?

Anonymous poster hash: dcd89...596

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt og sunt for kroppen. :) Lite grønnsaker, fiber og vann fører til sjelden avføring.

Anonymous poster hash: 0ef41...71a

Skrevet

Helt normalt, og dette vil stabilisere seg etter noen uker :) Du får i det mer fiber gjennom grønnsakene, og kroppen har mer å arbeide med ettersom dere spiser oftere. Flott gjort, og fortsett :)

Skrevet

Jeg merker forskjell på dager jeg tar tran og dager jeg glemmer det, jeg må oftere på do de dagene jeg tar tran. Og sønnen min begynte å bæsje regelmessig når han fikk tran fra 6 mnd (før det kun d-vitamin), før det bæsjet han sjeldent og måtte ha svisker nesten daglig.

Anonymous poster hash: 6e1e7...480
Skrevet

Takk for svar:) uvant å gå så mye på do;)

Anonymous poster hash: dcd89...596

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...