AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Beklager på forhånd for ekkle detaljer. De siste dagene har jeg måtte gå med tampong konstant pga utflod, den har da vært tynn som vann, men også pittelitt slimete og blank også uten lukt. Uten tampong så kan det plutselig begynne å renne noe voldsomt i trusa (eller nedover bena da jeg er hjemme å går uten truse) men nå idag så har jeg fått veldig slimete gul(men blank, dvs ikke "melkefarget gul) hva kan dette komme av?? Kan nevnes jeg hadde samleie igår, vet ikke om det kan spille inn selv om det aldri har hendt før. TROR ikke jeg er gravid (har ingen symptomer) men kan hende. Men slimaktig gul utflod er vell så langt jeg vet ikke et graviditetssymptom? Takk til dere som tar dere tid til å lese å svare!Anonymous poster hash: 0ea34...994
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Ubeskyttet sex? Jeg ville definitivt tatt en tur til legen. Kan dessverre ikke gi noen tanke på hva det kan være, det er ikke et tegn på graviditet. Anonymous poster hash: 57778...3aa
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Ubeskyttet sex? Jeg ville definitivt tatt en tur til legen. Kan dessverre ikke gi noen tanke på hva det kan være, det er ikke et tegn på graviditet. Anonymous poster hash: 57778...3aa Ja ubeskyttet sex, med min mann. Kan også nevne jeg til tider sliter med bakteriell vaginose, men det er veldig ulikt det jeg har nå dvs da har jeg hatt tykk/klumpete melkehvit utflod som lukter helt grusomt. (Beklager igjen for ekkle detaljer hehe) Anonymous poster hash: 0ea34...994
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Det endrer saken litt. Har du fått behandling for bakteriell vaginose tidligere eller ble det avventet og anbefalt å se om immunforsvaret tar det? Hvor lenge har du hatt det? Anonymous poster hash: 57778...3aa
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Det endrer saken litt. Har du fått behandling for bakteriell vaginose tidligere eller ble det avventet og anbefalt å se om immunforsvaret tar det? Hvor lenge har du hatt det? Anonymous poster hash: 57778...3aa Ja har blitt behandlet med flagyl kur. Har blitt behandlet 3ganger på 2år for bakteriell vaginose sånn ca. Har aldri forsvunnet av seg selv. Er over en mnd siden jeg sist ble behandlet for dette. Spiller dette inn i hvordan utfloden forandrer seg i ettertid?Anonymous poster hash: 0ea34...994
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Det var ikke rett og slett resten etter sæden som kom ut da? Anonymous poster hash: 478e0...bb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå