Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2004 #1 Skrevet 9. juli 2004 Noen som vet en type salve som jeg kan smøre på så jeg slipper å klø på den helvetes dritten? Har jo fått myggstikk overalt.
Tigerlily Skrevet 9. juli 2004 #2 Skrevet 9. juli 2004 -xylokain. lokalbedøvende krem du får på apoteket. (finnes også andre typer som jeg ikke husker navnet på) -spytt. smør på, la tørke (det hjelper faktisk!) -elizabeth arden eight hour cream. ok på myggstikk og sånn.
Gjest Ethereal Skrevet 9. juli 2004 #3 Skrevet 9. juli 2004 Tigerbalsam!!! Funker som bare juling og tar bort ALL kløe. :-) (fås på apotek).
~Viva~ Skrevet 9. juli 2004 #4 Skrevet 9. juli 2004 Moren min brukte en salve som heter Eurax på oss da vi var små, husker ikke hvor godt den virket men skal iallfall hjelpe mot kløe.
NIKI Skrevet 9. juli 2004 #5 Skrevet 9. juli 2004 Moren min brukte en salve som heter Eurax på oss da vi var små' date=' husker ikke hvor godt den virket men skal iallfall hjelpe mot kløe.[/quote'] Så vidt jeg husker virket det ganske bra. Problemet var at den stinket noe helt forferdelig. Har ikke brukt den siden jeg var lita da men. -Ellers finnes det flere typer salve etc man kan bruke. Ta en tur på apoteket og hør der du. Enkelte allergitabletter skal også være med på å ta bort kløe. Jeg har prøvd det en gang da jeg hadde noen fæle stikk, og det hjalp en del i tillegg til den salva jeg fikk.
Gjest Virvel Skrevet 10. juli 2004 #6 Skrevet 10. juli 2004 Det er Eurax det bestandig har gått i her også, den både jager bort myggen (ikke rart, sånn som den stinker! ) og lindrer kløe. Den er finfin når du er midt oppå et eller annet fjell, men ute blant folk... :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå