ULTH Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Jeg har i det siste kjent en del på halsen min,og føler som om den har blitt litt større , på en måte. Kjenner strupehodet, og like under er det en større kul. Godt mulig det er helt normalt, og at jeg har begynt å innbille meg ting. Og ja jeg bør ta meg en tur til legen for å være sikker, men synes det er litt pinlig med sånne hypokonderfakter. Legger ved et bilde. Ser denne halsen normal ut?
HvittHus Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Dette kan se ut som et struma, ja. Men med alle nyoppståtte kuler og hevelser, bør man absolutt ta en sjekk hos lege for å utelukke andre diagnoser, så bestill deg en time til fastlegen.
Rinta90 Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Ser ut som forstørret thyroidea ja. Det kan jo komme av flere ting enn struma, så vil som Zellica skriver anbefale deg å ta kontakt med fastlegen din. Lykke til
Minya Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Spiser du fisk minst to ganger i måneden er det ikke struma, men forstørret thyroid kan, som Rinta90 sier, komme av mange andre ting. Så ta en tur til legen og få en sjekk.
ULTH Skrevet 16. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2014 Takk for svar! Vet at det er mange grunner til at struma kan oppstå, og om jeg spiser fisk to ganger i måneden er ingen garanti for ikke å få struma. Jeg skal ta meg en tur til legen og få sjekket det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå