Gå til innhold

Søvnproblem - har ikke sovet - studere/lese?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Æsj, har et søvnproblem (som jeg er i gang med å ta tak i med profesjonell hjelp).

Har ikke sovet i natt i det hele tatt. Hadde planlagt en full lesedag i dag, og imorgen, for å ta igjen pensum. Men sitter her og leser nå, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er trøtt og surrete, men går helt OK å lese, bare litt redd for at jeg ikke skal lese effektivt, og glemme alt fordi jeg er trøtt.

Skal jeg lese nå, til jeg ikke klarer mer (noen timer), og holde meg våken til 19:00 - 20:00 og få meg en lang natt.

Eller skal jeg ta meg en lur nå i noen timer, håpe at jeg er utvilt (er redd jeg blir enda trøttere da?) også lese mer utover dagen/kvelden og legge meg tidlig?

Noen som har sittet og lest en hel dag uten søvn og klart dette fint?



Anonymous poster hash: 55220...ffc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gjort det ja, men har ikke husket stort... å lese når man ahr døgna er nesten det samme som bortkasta tid :) håper ikke du la deg og sovna i mange timer for da våkner vel du snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å lese når jeg ikke har sovet, men jeg klarer heller ikke å sove noen timer om ettermiddagen og så lese om kvelden. Om jeg ikke får sovet, må jeg rett og gi opp den dagen, så legge legge meg når kvelden kommer og håpe på en god natt så jeg får lest påfølgende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...