Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #61 Del Skrevet 14. juli 2004 Vaniljeis med varm sjokoladesua eller sjokoladeis med varm HVIT sjokosaus! Oooh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #62 Del Skrevet 14. juli 2004 Hvis du fikser is til treffet den 17/9, 0409, så skal jeg vurdere om jeg tør! :-) (liiiiiiker is altså - med masse sjokoladesaus og peanøtter). Peanøtter? Nei! Ikke ødelegge noe så godt med ekle peanøtter! Urk! Urk! Urk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #63 Del Skrevet 14. juli 2004 La oss holde isen for seg, så kan jeg lage snickerskake med masse peanøtter på.Nammeslafs! Men ærlig talt, det skulle da være et KG-treff, ikke et kalori-treff....? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #64 Del Skrevet 14. juli 2004 :oops: La la la... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #65 Del Skrevet 14. juli 2004 Jaså,lunacia? Like glad i mat og matlaging som jeg er...? Da passer det jo bra hvis vi får med oss Arkana på treffe og da, så slipper vi å bestille pizza. Da kan vi lage maten selv, for der jeg har tenkt å samle folk er det fint kjøkken og vi kan bli leeeenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. juli 2004 #66 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg digger også å lage mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #67 Del Skrevet 14. juli 2004 Oh, høres genialt ut! Lage mat er gøy! Men jeg er ikke så flink med kjøtt, altså, siden jeg ikke kan spise det selv (kun kylling og sjømat). Men jeg er innmari god på pizza (plain). Det kommer dog ann på hvor mange vi blir. Kunne kanskje lage et slags koldtbord? Eller noe tapasliknende greier? Spleiselag er også en mulighet... Mulighetene er mange. Håper jeg kan 17. september, da! Vet vi skal i bryllup i september, husker ikke datoe i hodet... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. juli 2004 #68 Del Skrevet 14. juli 2004 Tapas! Vi kan slå oss sammen vi da, Måne-jenta, siden jeg er veggis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #69 Del Skrevet 14. juli 2004 SÅ mange kokkespirer! Slafs! Sjekk datoen da,lunacia....Du har vel invitasjonen så du kan sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #70 Del Skrevet 14. juli 2004 Jo, men ikke her. Er på jobb nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #71 Del Skrevet 14. juli 2004 Ok, du kan jo sende meg en pm eller snuble innom her når du får sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. juli 2004 #72 Del Skrevet 14. juli 2004 Siden så mange av dere her gjerne vil lage maten, så kan jeg godt melde meg til å spise den. Og jeg kan godt gå med på den peanøttkake-greia di, 0409, hvis jeg får is ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #73 Del Skrevet 14. juli 2004 SENFØNGENIG!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. juli 2004 #74 Del Skrevet 14. juli 2004 Peanøtter er digg på is' date= ja! :-) Embla s' is taco: * Vanilje is * Masse ulike sauser (varm sjoko, kald sjoko, jordbær,smil, etc) *hakkede peanøtter (hakkes med krydderhakke) *hakkede nonstop *bananskiver *eventulet krem, friske jordbær el.l. og mynteblader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #75 Del Skrevet 14. juli 2004 EMBLA: Ta med deg tacoen din og kom du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juli 2004 #76 Del Skrevet 14. juli 2004 Thi hi, det var vel pga det korte skjørtet mitt det tenker jeg ja det også for da syntes de fine bena dine så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #77 Del Skrevet 14. juli 2004 Ok' date=' du kan jo sende meg en pm eller snuble innom her når du får sjekket.[/quote'] 4. september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 14. juli 2004 #78 Del Skrevet 14. juli 2004 Hvis jeg kan så tar jeg meg gjerne en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 15. juli 2004 #79 Del Skrevet 15. juli 2004 lunacia: For et sammentreff! Det skal jeg og den dagen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juli 2004 #80 Del Skrevet 15. juli 2004 Jau... Men, vi skal til Finland! Det blir spennende! Så får man se om man får til treff like etter, håper det går i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå