Gå til innhold

Oslo-treff 17 september???

Gjest Lompa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Løøøper til Suzzebassen*

*tar 040904 snilt i hånda* Det skal nok gå bra det... Du får vite mer når tiden er inne :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Ok. Så det er altså snakk om et intimtreff for spesielt inviterte og et treff for røkla. (Hvorfor ikke diskutere det på pm?!

Tror ikke jeg kan den 17 september likevel jeg, når jeg tenker meg om. Tror jeg skal vanne blomster den dagen. :furte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Ok. Så det er altså snakk om et intimtreff for spesielt inviterte og et treff for røkla. (Hvorfor ikke diskutere det på pm?!

Var det det? Jeg oppfattet det sånn at treffet skulle være den 17., og at de som syntes det var skummelt kunne møte 040904 på kafe først hvis de ville? Eller misforsto jeg da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kan den 17 september likevel jeg' date=' når jeg tenker meg om. Tror jeg skal vanne blomster den dagen. :furte:[/quote']

Har du tid til å hjelpe meg med å rydde i sokkeskuffen når du er ferdig med å vanne blomstene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Så klart :) Jeg er dødsgod på sokkeskuffrydding. Kanskje gå ut og ta en is hvis vi blir tidlig ferdig? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kan den 17 september likevel jeg, når jeg tenker meg om. Tror jeg skal vanne blomster den dagen. :furte:

Rolig, rolig - her diskuteres BARE et treff - den 17. september. Ikke noe eksklusiv klubb eller noe her. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart :) Jeg er dødsgod på sokkeskuffrydding. Kanskje gå ut og ta en is hvis vi blir tidlig ferdig? :wink:

Med sjokoladesaus? God idé! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hvis du fikser is til treffet den 17/9, 0409, så skal jeg vurdere om jeg tør! :-) (liiiiiiker is altså - med masse sjokoladesaus og peanøtter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...