Gå til innhold

Hvilket bind bruker dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som bruker bind, hvilket merke bruker dere?

Jeg bruker Libresse og har gjort det i alle år jeg har hatt mensen. Prøvde Always for ca 10 år siden men likte den ikke. Handle bind i går og tenkte at nå prøver jeg Always. Fikk mensen i dag og angrer nå på kjøp av Always, de sitter bra (veldig bra vinger) men det knitrer når jeg går og samboer kommenterte det! Så er glad jeg har noen Libressebind igjen så jeg slipper å knitre på jobb i morgen :P

Noen som har prøvd andre bind merker? Bra?

Regner med at det kommer noen "jeg bruker tamponger fordi bla bla", men dere trenger ikke skrive det. Jeg kan ikke bruke tamponger så bryr meg ikke om at andre foretrekker det.

Anonymous poster hash: 58de4...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Always knitrer? O_o

Har jeg aldri hørt. O_O

Jeg bruker forresten Libresse og Always om hverandre. ^_^

Skrevet

Always knitrer? O_o

Har jeg aldri hørt. O_O

Jeg bruker forresten Libresse og Always om hverandre. ^_^

Jepp de gjør det hos meg, sånn plastknitring.

Skrevet

Always, mørkegrønn pakning. Liker den veldig godt :P

Anonymous poster hash: 5dd5a...713
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg bruker Libresse, jeg synes liksom de er mykere! Men bruker Always innimellom fordi de har en størrelse som er midt i mellom to Libresse-størrelser, så den er litt praktisk noen ganger, men helst Libresse altså! Haha, men jeg har nok ikke lagt merke til at de knitrer! :laugh:

Skrevet

Jeg liker ikke always, for fasongen er feil, så spesielt nattbindet lekker. Som nattbind bruker jeg libresse, og som dagbind bruker jeg softstyle som selges på bunnpris og er mye billigere :danse: Jeg bruker også softstyle tamponger som jeg synes fungerer like bra som ob.

Etter bytte av prevansjon har jeg nesten ikke mensen, så jeg bruker dagbind eller tampong hvis det er kraftig og truseinnlegg fra softstyle når det bare er litt.

Anonymous poster hash: bb307...c92
Skrevet

Jeg synes Libresse er helt håpløs, dårlig sugeevne. Så her er det Always for alle penga.

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Bruker First Price sin jeg. Jeg er en gjerrigknark som ikke gidder å bruke mer penger på mensen enn nødvendig... :glare:

Skrevet

Jeg har alltid brukt Always, og her er det ingen knitring... :)

Og nå er jeg blitt så gjerrig at jeg bruker first price i begynnelsen og slutten av mensen.

Skrevet

Skjønner ikke at noen orker å bruke bind på dagtid.. hadde aldri gått utenfor døra med det. Grisete og uhygienisk, og man risikerer å lukte mensen!

Anonymous poster hash: bfeb8...a1f
  • Liker 5
Skrevet

Jeg bruker bare Libresse, den oransje "normal" uten vinger. Men den knitrer litt hvis jeg har på meg en løs truse :fnise:

Anonymous poster hash: fb424...5fd
Skrevet

Skjønner ikke at noen orker å bruke bind på dagtid.. hadde aldri gått utenfor døra med det. Grisete og uhygienisk, og man risikerer å lukte mensen!

:fnise:

Har du veldig store lesevansker?

fra HI:

Regner med at det kommer noen "jeg bruker tamponger fordi bla bla", men dere trenger ikke skrive det. Jeg kan ikke bruke tamponger så bryr meg ikke om at andre foretrekker det.

Anonymous poster hash: 7e427...191

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes Libresse er helt håpløs, dårlig sugeevne. Så her er det Always for alle penga.

Enig.

Nå er det uhyre sjelden jeg bruker bind, men når jeg gjør det er det bare Always.

Skrevet

syns always har bedre sugeevne, merker ikke at det er fuktig.

Anonymous poster hash: 6f866...fdd
Skrevet

Always knitrer, og blir mer klam. Den har alikevell bedre sugeevne enn Libresse.

Bruker de om hverandre de gangene jeg bruker bind :-)

Anonymous poster hash: 1ca88...670
Skrevet

Dere som bruker bind, hvilket merke bruker dere?

Jeg bruker Libresse og har gjort det i alle år jeg har hatt mensen. Prøvde Always for ca 10 år siden men likte den ikke. Handle bind i går og tenkte at nå prøver jeg Always. Fikk mensen i dag og angrer nå på kjøp av Always, de sitter bra (veldig bra vinger) men det knitrer når jeg går og samboer kommenterte det! Så er glad jeg har noen Libressebind igjen så jeg slipper å knitre på jobb i morgen :P

Noen som har prøvd andre bind merker? Bra?

Bruker Libresse goodnight. Er de eneste som er "store nok" de 2-3 dagene av mensen hvor jeg blør som mest. Har brukt Always også. Har aldri merket noe "knitring."

Kan heller ikke bruke tampong, så det er bra vi har godt utvalg av bind. :)

Anonymous poster hash: 09891...b5e

Skrevet

Here we go again!

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best Always, synes de sitter bedre på. Libresse sine har så knappe vinger. Den nye Always som kommer i sort pakke med rosa bånd på er kjempegode! Myke og veldig tynne, samtidig som sugeevnen er bra.

(til du anti-bind over; det er ikke grisete å bruke bind. Skifter man regelmessig så skal det mye til før det lukter mensen! Tror aldri jeg har kjent mensen lukt når jeg bruker bind)

• Liker 1
Skrevet

Enig i at Always sine vinger er bedre, mye bedre. Men jeg syns ikke at de suger bedre og de er mer klamme og kjenner liksom at det er plastikk jeg har mellom bena :P De knitrer ikke hele tiden, hehe, men de knitrer sånn at samboer hører det når jeg går de første minuttene :P Libresse sin merker jeg ikke, og det lukter ikke nei. Jeg bruker kun den tynne normale av Libresse. Selv om jeg blør en del så bruker jeg ikke nattbind fordi jeg blør merkelig nok mye mindre på natten. (kanskje pga tyngdekraften så kommer det ikke like mye ut da). Og på dagen så bytter jeg bind ofte så null problem.

TS

Skrevet

:fnise:

Har du veldig store lesevansker?

fra HI:

Anonymous poster hash: 7e427...191

Ops, my bad! Skumlesing funker tydeligvis like dårlig på Kvinneguiden som på pensum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...