Gå til innhold

Suzy, Poirot, Greensky, gamle Alex, madame felle

Jens

Anbefalte innlegg

Og vi skjønner selvfølgelig ikke at det var lysfontenen du mente Jens, for det er jo veldig hemmelig at det er mange tidligere og aktive brukere av KG der inne.. :roll: Forøvrig så har vel hun *Perser* et eget forum også som det er en del KG folk på.

Og forøvrig er det selvfølgelig ingen KG brukere som er på ferie midt i fellesferien heller..

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Har en mistanke om hvilket formum det er, er registrert der også, jeg. Men uansett, lykke til i jakten på nye forum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte faktisk tanken på å hinte om dette nettstedet jeg også, men så tenkte jeg at DER er det jo ikke noe mer anonymt!! Det er bare en annen gruppe "kjente" brukere som vanker der inne!!

I mine øyne (har vært å kikka mange ganger) akkurat samme opplegg som KG bare med andre (tidligere KGere, som har god tone med hverandre) brukere.

Men det var kanskje ikke mer anonymt du ville ha det? bare noen som var bedre å "bli kjent med" en oss her inne? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skjønner ikke helt tonen jeg Jens- synes du og jeg har hatt en hyggelig og artig tone før :klø:

Lysfontenen er det mange som forsvinner til og mange som kommer tilbake til KG, hvis du leser Pm der så er det utrolig mye internt der og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om hvilket formum det er' date= er registrert der også, jeg. Men uansett, lykke til i jakten på nye forum. :)

Jeg og, men denne debatten orker jeg ikke delta mer på. *trykker på min private ignorerknapp og går*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysfontenen er det mange som forsvinner til og mange som kommer tilbake til KG' date=' hvis du leser Pm der så er det utrolig mye internt der og[/quote']

Det er veldig mange KG'ere der .. noen begge steder -

Veldig mange kjente nick - og skrivestiler - og tidvis minst like mye intern humor der - som her.

Noen brukere er bare på lysfontenen. - og andre begge steder..

Mange "kjenner" hverandre fra enten KG eller Dol.. eller andre fora.. men det er alltid greit å kunne surfe litt rundt.

Uansett fora - er det veldig greit å kunne bruke ignoreringsknappen - her på KG må vi bruke den mentale .. mens på Lysfontenen - kan du selv velge å ignorere svar fra enkeltbrukere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...