Gå til innhold

Jenter; hvor viktig er slikking for dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor viktig er det å få oralsex av gutten?

Jeg bare elsker å slikke, fordi det gir meg en vanvittig næring til kåtskap.. Det er helt utrolig tennende å se jenta nyte at jeg er der nede med tunga.. Jeg er litt sånn at jeg er "all over the place". Slikker over hele kjønnet, ikke bare klitten.. Det er deilig og tennende å få i seg litt av saftene:-)

Jeg lurer mest på hvordan man skal slikke for at jenta skal ha det best mulig. Jeg vet ikke om min metode er den beste, men det er slik jeg elsker å gjøre det. Ville vært kjedelig å bare holdt seg til klitten, synes jeg. Det er sikkert mye som er individuelt, uansett.

Liker dere f.eks at gutten stikker tunga inn i dere? Og tungepuler litt?

Anonymous poster hash: 9faff...e19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tungepuling gir meg null.

at han leker med klitoris på forskjellige måter mens han bruker fingrene i meg er helt magisk :P

Anonymous poster hash: 16ac2...0a4
  • Liker 12
Skrevet (endret)
Jeg lurer mest på hvordan man skal slikke for at jenta skal ha det best mulig. Jeg vet ikke om min metode er den beste, men det er slik jeg elsker å gjøre det. Ville vært kjedelig å bare holdt seg til klitten, synes jeg. Det er sikkert mye som er individuelt, uansett.

Liker dere f.eks at gutten stikker tunga inn i dere? Og tungepuler litt?

Dette er umulig å svare på. Det finnes ikke bare én riktig metode. Ikke gå ut fra at du kan lære deg en eller annen rutine som liksom skal fungere på alle damer.

Jeg synes oralsex er ålreit, men bare hvis fyren eller dama er noenlunde flink til det og liker det selv. Diverse andre aktiviteter er mye viktigere for meg, og i tillegg både morsommere og mer tilfredsstillende.

Edit: Det er mye, mye morsommere hvis det er uventet (f.eks. hvis kjæresten helt plutselig dytter meg opp mot veggen, kysser meg og plager meg til jeg nesten ikke husker hva jeg heter, og så går ned på knærne).

Endret av Thought-Fox
  • Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

En myk tunge inni er deilig, også på klitten. En stiv tunge som roterer vilt der nede er ikke bra for meg :fnise:

Men myk tunge over det hele høres deilig ut ja. Men det er jo forskjell på oss jenter, noen liker noe annet :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker å bli slikket, det er det deiligste jeg vet :) Syns det er godt når han er "all over the place" men syns ikke det er såå digg når han bruker tunga inni meg, er helt greit.

• Liker 3
Skrevet

Syns det er kjempedeilig, men kun hvis det er en kjæreste, en jeg stoler på. Og han må vite hva han driver med. Tungepuling gir meg nada forresten, sånn siden du spurte

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg synes slikking er viktig i et forhold, men det må være med en kjæreste jeg er trygg på, så ikke i kun seksuelle forhold, men mer dersom man faktisk er et par. Men har jeg en kjæreste jeg har vært sammen med en stund, som jeg er trygg på og han absolutt ikke vil slikke så synes jeg det er litt dumt. Jeg er veldig åpen for å prøve forskjellig i senga, og ser på oralsex som en vanlig del av sexlivet, og vil derfor gjerne at partneren min skal være åpen og nysgjerrig på samme måte!

Liker best å bli slikka rundt klitten som mange andre skriver, og tungepuling gir meg ikke så mye reint nytings-messig, men tanken på at fyren har tunga inni meg er veldig tennende!

Jenter liker det ulikt, og det beste du kan gjøre er vel å spørre den aktuelle jenta om hvordan hun liker det!

Skrevet

Jeg synes slikking er viktig i et forhold, men det må være med en kjæreste jeg er trygg på, så ikke i kun seksuelle forhold, men mer dersom man faktisk er et par. Men har jeg en kjæreste jeg har vært sammen med en stund, som jeg er trygg på og han absolutt ikke vil slikke så synes jeg det er litt dumt. Jeg er veldig åpen for å prøve forskjellig i senga, og ser på oralsex som en vanlig del av sexlivet, og vil derfor gjerne at partneren min skal være åpen og nysgjerrig på samme måte!

Liker best å bli slikka rundt klitten som mange andre skriver, og tungepuling gir meg ikke så mye reint nytings-messig, men tanken på at fyren har tunga inni meg er veldig tennende!

Jenter liker det ulikt, og det beste du kan gjøre er vel å spørre den aktuelle jenta om hvordan hun liker det!

Var egentlig dette jeg var ute etter. Trodde ikke at tungepuling ga dere så veldig mye.

Skrevet

Var egentlig dette jeg var ute etter. Trodde ikke at tungepuling ga dere så veldig mye.

Fysisk gjør det ikke det heller. Det er tanken som gjør det.

Anonymous poster hash: 84918...531

Skrevet

Jeg elsker oralsex, men hater tungepuling, synes det er dritekkelt.

Anonymous poster hash: 94c43...6b0
Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Og det at man er tent gjør jo at man opplever mer nytelse. Dessuten er det områder like rundt åpningen (ikke inni) som er veldig deilig!

Det er kanskje noe med at tunga INN i skjeden oppleves litt ulovlig på en måte (? haha!), og derfor blir jeg så tent av det, aner ikke!

Endret av Rainstorm
Skrevet

For min del er oralsex det minst viktige under hele akten. Takler ikke å bli slikket. Hør med den jenta du er med TS, dette varierer enormt fra jente til jente :)

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

For min del er oralsex det minst viktige under hele akten. Takler ikke å bli slikket. Hør med den jenta du er med TS, dette varierer enormt fra jente til jente :)

:hakeslepp::ninja:

Skrevet

Jeg syns det er helt greit å bli slikket. Hadde hatt et helt fint sexliv uten, så for meg handler det mer om hvor gira partneren er på det, hvis det gir mening. Kan heller suge han enn å bli slikket selv for å si det på den måten.

Jeg er også litt sær når det kommer til det for jeg takler ikke å bli slikket med myk tunge overalt slik at hele greia blir våt og full i slev... Det syns jeg blir ekkelt.

Høres fryktelig prippen ut nå, men jeg er ikke det altså! :P

• Liker 1
Skrevet

det er ikke så viktig for meg personlig, men ekskjæresten min likte det veldig godt så han gjorde det nesten hver gang vi hadde sex. jeg har aldri vært spesielt begeistret for hverken fingring eller slikking - vil helst gå rett på sexen :)

Anonymous poster hash: f3991...554
Skrevet

Liker ikke å bli slikket i det hele tatt.

Skrevet

Dette er umulig å svare på. Det finnes ikke bare én riktig metode. Ikke gå ut fra at du kan lære deg en eller annen rutine som liksom skal fungere på alle damer.

Jeg synes oralsex er ålreit, men bare hvis fyren eller dama er noenlunde flink til det og liker det selv. Diverse andre aktiviteter er mye viktigere for meg, og i tillegg både morsommere og mer tilfredsstillende.

Edit: Det er mye, mye morsommere hvis det er uventet (f.eks. hvis kjæresten helt plutselig dytter meg opp mot veggen, kysser meg og plager meg til jeg nesten ikke husker hva jeg heter, og så går ned på knærne).

hvilke aktiviteter? Penetrering da?

Anonymous poster hash: d6bd3...cb3

Skrevet

For å svare på spørsmålet i overskriften, veldig ikke viktig da det ikke gir meg noe som helst.

Skrevet

Liker bedre å suge enn å bli slikket, men fingring er digg.

Anonymous poster hash: 3ef35...2c5
Skrevet

Jeg må innrømme at svarene i denne tråden overrasker meg. Tror faktisk ikke jeg har hatt sex med en kvinne som ikke har likt å bli slikket. Faktisk foretrukket slikking for å få orgasme.

Er kvinne her på KG så spesielle?

Coolaid: Her trengs en Poll.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...