AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Har vært plaget med vondt i brystene siden jeg fikk barn for tre år siden. Har alltid hatt små bryster, liten B-cup. Har også vært mye plaget med kuler og opererte ut en kul året før jeg fikk barn. Jeg synes hele tiden jeg kjenner nye kuler, men har ofte tatt feil fordi jeg har så mye arrvev (?). Vanskelig å forklare hva jeg kjenner, men det er vondt når jeg tar på brystene og helt forferdelig vondt om tre-åringen min skumper borti meg og kommer borti de. For mange er det også befriende å gå uten bh, men for meg er det bare mer vondt. Brystene verker av smerte. Skjønner ikke logikken i det, fordi de er jo verken store eller hengende. Jeg har gått til mammografi flere ganger, men de finner ingen kuler el. Ikke synes de det er nødvendig med jevnlig sjekk heller. Legen min finner heller ikke noe galt. Kan man få vondt av å ha for mye arrvev? Føler at det er for lite hud på brystene liksom, man kjenner liksom bare arrvev. Uten at jeg er noen lege selv, lurer jeg på om jeg burde fått brystimplantat el. så det hadde blitt "mer pupp", mer hud liksom, så man ikke kjenner arrvevet. Noen som har like erfaringer eller vet hva som er galt?Anonymous poster hash: ebb1d...b11
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 INGEN som kan relatere eller har noen teorier om hvorfor jeg kan ha vondt? Anonymous poster hash: ebb1d...b11
GammelKaktus Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Noe bør da kunne gjøres, du kan jo ikke ha det slik. Er du blitt sendt videre til en spesialist eller noen som har en ide om hva det kan være? Jeg fant forresten dette på nett http://www.helsebiblioteket.no/pasientinformasjon/brosjyrer/smerter-i-brystene-brystplager-hos-kvinner virker som om det helste er bedøvende kremer som blir brukt for slike plager. 1
Millimani Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Du kan jo prøve med bryst-implantat, ta kontakt med noen som driver med det, og høre om de har erfaringer med ditt problem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå