Gå til innhold

Hvor stor pikk trenger du for å tilfredsstilles?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor stor i tykkelse og omkrets bør du ha for å komme ordentlig?



Anonymous poster hash: 823bc...69f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En i hvert fall to fingre tykk, gjerne tre. Sånn gjennomsnittlig lang, 16-17cm, i det minste.



Anonymous poster hash: 4d764...894
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner må ha stimuli av klitoris for å få orgasme, så håndbevegelse og/eller tungebevegelser betyr langt mer enn noe annet.

For å få vaginalorgasme er man mer avhengig av vinkling og at den treffer gpunktet, ergo bør den ikke være for lang.

Jeg kommer ikke av samleiet, men av hva som sies/gjøres i tillegg til vanlig stimuli. Det avgjør også hvor hardt jeg kommer. Utstyret hjelper ingenting om det ikke er på plass.

Anonymous poster hash: 9d1b0...28f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten finger går helt fint. Man må ikke langt inn og heller ikke ha noe tykt for å klare det her iallefall :)

Er du spesielt trang? Har du født barn?

Anonymous poster hash: 823bc...69f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Er du spesielt trang? Har du født barn?

Anonymous poster hash: 823bc...69f

Har født barn, ja. Mitt g- punkt er ikke så langt inn :) I tillegg er jeg veldig følsom i skjeden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger overhodet ikke være stor. Jeg har aldri dratt frem målebånd og målt partnerne mine, men stor trenger den overhodet ikke være.



Anonymous poster hash: 68313...148
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisen trenger ikke være spesielt stor eller tykk for at jeg skal få orgasme. For meg er det viktigeste at den er hard så jeg får et bra trykk på G-punktet. :) Skal også sies at jeg får de strerkeste orgasmene av en penis som er litt tykk, men alt er greit. ;)



Anonymous poster hash: b9060...c68
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få vaginalorgasme er man mer avhengig av vinkling og at den treffer gpunktet, ergo bør den ikke være for lang.

Anonymous poster hash: 9d1b0...28f

Jeg synes tykkelse er viktigere for g-punkt, da en tykk penis strekker og gnir borti hele skjeden, inklusive g-punktet.

Lengden bør bare være såpass at man kan gjøre mer fancy stillinger uten at den detter ut, og går bak i ganen når man deepthroater.

Anonymous poster hash: 51fe0...8e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller for kort enn for lang. Tykkelse spiller ingen rolle for meg :)

Anonymous poster hash: 7f2c5...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stor som mannen min sin. 19 lang og 14 rundt

Anonymous poster hash: a9329...eab

Er helt utrolig at damer vet størrelsen til mannfolk.. Er det vanlig? Har vært med 15 gutter, men har aldri verken målt eller hatt peiling hvor store de hadde. Alle har vært veldig deilig bortsett fra et par som var for lang.

Anonymous poster hash: 7f2c5...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt utrolig at damer vet størrelsen til mannfolk.. Er det vanlig? Har vært med 15 gutter, men har aldri verken målt eller hatt peiling hvor store de hadde. Alle har vært veldig deilig bortsett fra et par som var for lang.

Anonymous poster hash: 7f2c5...4b3

Selvfølgelig ikke vanlig. Men med et seksuellforum for spesielt interesserte av 2,5 mill kvinner i dette landet så finner du alle varianter.

Anonymous poster hash: 1f94c...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er helt utrolig at damer vet størrelsen til mannfolk.. Er det vanlig? Har vært med 15 gutter, men har aldri verken målt eller hatt peiling hvor store de hadde. Alle har vært veldig deilig bortsett fra et par som var for lang.

Anonymous poster hash: 7f2c5...4b3

Jeg vet størrelsen til samboeren min, men det er fordi han var min første kjæreste og vi var nysgjerrig på absolutt alt. Så da målte vi den en gang da jeg gav han en bj :P vet ikke størrelsen på andre kjærester jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig både kvinner imellom, og hva man ønsker en gitt dag. Det mest presise svaret får du nok ved å se på størrelsen på dildoer. Det er ikke uvanlig å eie flere sexleketøy, og bruke alle. Og både små og store dildoer selger...

Noen er foretrekker store, så store at glidekrem ofte er nødvendig.

www.kondomeriet.no/produkt/simplx-dildo-xl/35502983

Andre medium.

www.kondomeriet.no/produkt/simplx-dildo-medium/36333822

Og noen små.

www.kondomeriet.no/produkt/pinky-liten-dildo/31755996

Kvinner er like ulike som menn, og det er som sagt mange som er villig til å betale for små dildoer, så vel som store.

(Hva en dildoprodusent karakteriserer som medium, og hva norske menn sitt gjennomsnitt er, er selvsagt ikke det samme.)

Anonymous poster hash: 4f5e2...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet størrelsen til samboeren min, men det er fordi han var min første kjæreste og vi var nysgjerrig på absolutt alt. Så da målte vi den en gang da jeg gav han en bj :P vet ikke størrelsen på andre kjærester jeg har hatt.

Du vet samboer sin størrelse fordi han var din første kjæreste, men vet ikke størrelsen på de andre kjærestene? :klo:

Har du vært kjæreste med samboeren din før?

Anonymous poster hash: 2f7d5...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet samboer sin størrelse fordi han var din første kjæreste, men vet ikke størrelsen på de andre kjærestene? :klo:

Har du vært kjæreste med samboeren din før?

Anonymous poster hash: 2f7d5...e18

Ja, vi var ungsomskjærester. Så ble det slutt fordi vi ville forskjellige ting, og så fant vi tilbake til hverandre etter 6 år :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...