Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en dårlig fyr frem til starten av januar i år. Vi var ikke sammen lengre enn et halvår, men det har satt seg så inn i granskauen spor og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv.

Det er ikke det at jeg ikke kan komme over han, for han var en skikkelig idiot som behandlet meg med lite respekt og som om jeg var en "taper" i forholdet når det var han som fór rundt og var halvveis utro og ikke tok vare på meg. Men jeg drømmer veldig ofte drømmer som innebærer han, at han har ny dame osv. og at jeg sitter her singel som pokker og ikke i det hele tatt klar for noen ny. Han hjemsøker meg, og jeg opplever at han har ødelagt mye inni meg som skulle vært intakt for å klare å ha en livspartner (eller i det hele tatt ha noen nær meg av det motsatte kjønn).

Jeg ble voldtatt for, nå 4 år siden, før jeg traff han var det 3. Ikke siden voldtekten hadde jeg latt noen slippe helt innpå meg slik som han, og da jeg "ga han en sjanse" følte jeg at tiden var inne for å slippe opp og gjøre meg klar for å dele livet med noen. Det førte til en enorm skuffelse og når noen dessuten behandlet meg så dårlig som han gjorde, så har det satt så dype spor at det er vanskelig for meg å ha en god livskvalitet i hverdagen - veldig ofte trenger jeg tid til å bare være meg selv og være trist, og veldig ofte gråter jeg. Og senest i natt hadde jeg en lang, vond drøm om han.

Noen som kan sette seg selv i samme situasjon? Hva skal man gjøre?



Anonymous poster hash: 4f5b5...8bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som at dette ikke er noe lite og overfladisk. Dette sliter du faktisk en del med. Se problemet og dra til psykolog og få hjelp. Tror du trenger å snakke om dette, og få ut følelsene. Kan bare se for meg selv i samme situasjon, og tror jeg hadde vært ganske nedbrutt. Som du sa, du slet med å la folk gå inn på deg, og når du først gjorde det ble du såra. Det hadde jo bare vært rart om du hadde vært "ok" etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...