Gå til innhold

Mette-Marit stadig blondere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Mette-Marit kler den lyse hårfargen kjempegodt, og det ser veldig naturlig ut.

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23287811/se-mette-marits-haarforvandling

Nei, det har sett fake ut lenge, og når man sammenligner med bilder fra tidligere ser det ikke bra ut engang. Det er flere hakk for blondt.

Ryddet for krenkende kommentar.

Irrlys, mod.

Anonymous poster hash: 6aa17...abb

Endret av irrlys
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olivia Benson

Syns ikke det ser naturlig ut egentlig, men jeg syns hun kler det bra. Syns hun ser mye bedre ut nå enn hun gjorde for 10 år siden.

Ryddet for svar til krenkende kommentar.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke hun kler det, det ser fake ut, og bleket hår har en tendens til å bli slitt og trist noe hennes også bærer preg av.

Anonymous poster hash: 2bef2...710

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun kledde best den nyansen hun hadde i bryllupet. Nå er det alt for platina.



Anonymous poster hash: 992b6...62b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den hårfarge hun har nå er så kjedelig. Ikke noe fin farge.



Anonymous poster hash: 4591c...c67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig overrasket over Mette-Marits hår slik det har sett ut de seneste årene. Hun har jo tilgang til de ypperste blant frisører, og likevel har hun nesten hvitbleket hår, uten noe som helst spill eller dybde i fargen. Det ser ut som om hun har vært uheldig med hjemmebleking..

Hun er tross alt over førti, med linjer i ansiktet, noe som bare fremheves av en slik helbleket, "hard" blondfarge. Hun kler absolutt å være ganske lys, men da en naturlig og mørkere blondfarge av typen hun hadde da hun giftet seg. En myk farge med spill og liv i seg! Sideskillen hun hadde før var også mer kledelig for ansiktet hennes, synes jeg.

Det KAN være kult med hvitt hår, men da må man liksom ha en mer eksentrisk stil og gjøre det til et gjennomført uttrykk. Og da sminker man seg gjerne annerledes også. Mette-Marit er jo ikke eksentrisk, hun er bundet av en klassisk og konservativ stil gjennom sin rolle, og da synes jeg det ser veldig lite elegant ut med helbleket barbie-blondt hår.



Anonymous poster hash: e1e2a...e9f
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sjelden en så blond farge er fin, men på Mette Marit ser det ok ut. Generelt synes jeg hun er en flott dame med god stil til sett i forhold til sin rolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke håret hennes nå er så nydelig.. litt mykere ville vært penere. Trekkene i ansiktet hennes blir ikke så fine nå



Anonymous poster hash: 46340...c8f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkene kan komme like mye fram om man har brunt hår. Hun kler best blondt hår, og hun ser utrolig flott ut nå. Den hårfargen hun hadde tidligere fikk henne til å se ut som en grå mus.



Anonymous poster hash: 2abb4...1ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun ser flott ut! Bra stil og nydelig sminket:-)

Anonymous poster hash: 70934...eaa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun er en flott kvinne, men håret er veldig blondt. Det er nesten ingen voksne kvinner som bleker håret så hvitblondt som dette. Har sett en tydelig grå ettervekst på noen bilder, så kanskje dette er en måte å unngå synlig grå ettervekst?



Anonymous poster hash: cdf91...5e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare unaturlig. På noen bilder er jo lengdene gule og røttene næsten grå. Uff.

Anonymous poster hash: 69871...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare unaturlig. På noen bilder er jo lengdene gule og røttene næsten grå. Uff.

Anonymous poster hash: 69871...656

Nesten

Anonymous poster hash: 69871...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Santa Barbara

Synes hun kler det. Faktisk er hun finere med det enn med mørkere. Skjønner ikke de som sier det er tørt og livløst. Sy en det ser sunt ut jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var finest på bildet fra 2004-2005, evt i 2008. Blir litt for kritthvitt nå, men det ser fortsatt sunt ut.

Anonymous poster hash: 9a6b0...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...