Gå til innhold

uerfaren og dum

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kun hatt 2 sexpartnere (er i begynnelsen av 20-årene) og begge i forbindelse med forhold. Dermed er jeg ikke erfaren i det hele tatt og føler meg ikke spesielt god i senga. Nå har jeg møtt en fyr og vi har holdt på en del. Her om dagen var vi veldig på begge to og han fingret meg men jeg klarte ikke å gjøre noe. Jeg ventet litt på at han skulle ta kontrollen og legge seg over meg, men dette skjedde ikke. Jeg turte ikke og ta kontrollen da jeg ikke er så erfaren som jeg tror han er. Da ble det til at jeg kun befølte han litt, også ble det ikke noe mer. Etter dette har han oppført seg rart og jeg prøvde å snakke med han og da virket det som han ble lei seg og forvirret for han skjønte ikke problemet mitt. Det virker som han tror at jeg ikke ville, men sannheten er at jeg ikke turte! Kan det hende han føler at jeg ikke synes han er attraktiv nok eller noe? Siden jeg ikke "ville" (som han tror). Har jo ikke noe med det å gjøre, kun at jeg er litt "redd" for å skuffe han. Noen råd om hva jeg skal gjøre neste gang vi møtes?

Anonymous poster hash: 41886...56b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp boka Sex for dummies og les den grundig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...