goldenchanel Skrevet 24. september 2014 #21 Skrevet 24. september 2014 Jeg tok testen i dag og hod meg fant de ikke noe fargekode! Den som kom opp som skulle passe meg best hadde ingen fargekode :S Sensai fluid finish foundation i fargen ff202 soft beige men denne var veldig fin på meg og jeg fikk med en prøve
Djungelvrål Skrevet 24. september 2014 #22 Skrevet 24. september 2014 Det lureste å gjøre er å ha med seg en foundation som passer perfekt fra før og prøve å finne en farge som ligner denne. 1
FruRaeder Skrevet 28. desember 2014 #23 Skrevet 28. desember 2014 Jeg er skeptisk. Det som ble anbefalt etter fargekoden jeg fikk butikken er helt andre produkter enn det jeg fikk opp i nettbutikken.
Memena Skrevet 28. desember 2014 #24 Skrevet 28. desember 2014 Jeg tok testen for en listen stund siden, kjøpte en av de foundations som kom opp (ville ha en som ikke dekket så alt for mye) og den passet perfekt den, ikke noe skille til hals eller noe annet (Clarins). Kjøpte en ukes tid senere en fra YSL, den passet også perfekt. Siden Mac ikke selges her i nærheten og jeg har hørt så mye positivt om Mac og ønsket en med mer dekkevne til kveldsbruk, så bestilte jeg en på hjemmesiden deres fra Mac som kom opp med min fargekode. Denne var derimot totalt bom, helt gul og et stort skille til hals (jeg synes i grunnen det så sånn ut også på nettet, men siden koden stemte så tok jeg sjansen) Det er imidlertid 14 dagers bytterett dersom du skulle være misfornøyd med fargen, så jeg fikk byttet den på Kicks her jeg bor selvom de ikke har Mac, og fikk en annen fra Smashbox som jeg er superfornøyd med. Så alle 3 jeg har kjøpt i butikk med koden har passet perfekt på meg, bortsett fra denne ene fra Mac, og det var hun som jobbet der helt enig i. Synes tilbudet de har om denne id'en er helt super og endelig har jeg funnet foundations som jeg synes passer til min hud (har aldri vært fan av foundation egentlig og bruker å være såpass brun at jeg ikke trenger det heller, men lenge siden sol eller solarium, så var på tide å finne noen i rett farge. De andre jeg hadde liggende gav jeg bare bort.
hufsa! Skrevet 29. desember 2014 #25 Skrevet 29. desember 2014 Heia,jeg gjorde dette og fikk alt for mørke farger,gikk tilbake igjen og gjorde det igjen,fikk da en helt annen kode,den passa bedre utifra nr til mac i alle fall. tror ikke de vaska huden min godt nok så skal ta ett 3 forsøk.Er fornøyd med det jeg bruker fra før, men gøy å se om man kan finne noe enda bedere.Bor langt unna Mac og derfor greit å kunne vite kode og bes på på kicks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå