Gå til innhold

Didrik sollie tangen som programleder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bæh, jeg blir så flau over hvor latterlig dårlig Didrik Solli Tangen er som programleder! Hvor er det Tv2 finner alle disse elendige programlederne?



Anonymous poster hash: 07e7a...b22
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er TV2 som prøver å "freshe" opp kanelen og gjøre den mer ungdommelig. Feiler totalt. Fikser ikke trynet til Moholt og Didrik er jo fullstendig rævva.



Anonymous poster hash: 06688...a64
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Moholt er bra (om ikke perfekt), men Didrik er jo helt på bærtur. Han fikser ikke rollen i det hele tatt.



Anonymous poster hash: a6d51...6c0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så "Skal vi danse" for første gang i forrige uke, og herregud så kleint! Han blir bare stående der med sånn "ehe"-mine etter å ha sagt noe forferdelig teit.. Skammer meg på hans vegne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så "Skal vi danse" for første gang i forrige uke, og herregud så kleint! Han blir bare stående der med sånn "ehe"-mine etter å ha sagt noe forferdelig teit.. Skammer meg på hans vegne.

Dør sakte inni meg hver gang han prøver å si noe. Skulle tro Tv2 sendte de på noe kursing før de fikk slippe til som programleder, er så kleint at jeg nesten ikke orker å se på. "øøøh.. nei,øøøøøøh" akward!

Anonymous poster hash: 07e7a...b22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte flere ganger gjemme meg bak puta! Han er så klein å se på!

"Ikkje braaaa"

" må si jeg misunner deg for å være i den posisjonen" (om insta bilde til andre villas)

Anonymous poster hash: 75df6...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 får det ikke helt til med programlederne på Skal vi danse. Minnes at Yngvar Numme ikke var en höjdare i fjor.

Kanskje de har tenkt at Didrik appellerer til barna? Litt kjekk og sånn. Det er vel ganske mange barneskolebarn som ser dette programmet, skulle jeg tro?



Anonymous poster hash: e5332...ea1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Didrik er så ille? I forhold til Carsten så er mange ganske dårlige. Men synes ikke Katrine er noe særlig bra heller jeg da, hun virker så påtatt blid. Har hørt at hun ikke er en sånn solstråle som hun fremstiller seg som på privaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om denne stillingen som programleder i skal vi danse er ganske upopulær siden de bytter programledere hvert år og de som er der er ikke interessert i å være der, Didrik eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Didrik er så ille? I forhold til Carsten så er mange ganske dårlige. Men synes ikke Katrine er noe særlig bra heller jeg da, hun virker så påtatt blid. Har hørt at hun ikke er en sånn solstråle som hun fremstiller seg som på privaten.

ja det kan jeg tro. jeg husker når hun selv var deltaker i svd, når hun fikk kritikk fra dommerne, vekslet hun fra å glise til å se fly forbanna ut på 0.2 sekunder.

Anonymous poster hash: 63741...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke Didrik er så ille? I forhold til Carsten så er mange ganske dårlige. Men synes ikke Katrine er noe særlig bra heller jeg da, hun virker så påtatt blid. Har hørt at hun ikke er en sånn solstråle som hun fremstiller seg som på privaten.

Den beste var uansett Kristian Ødegård :D

Anonymous poster hash: 3a059...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den ikke live lenger, nettopp for å unngå å få med meg han. Sporer forbi hver gang han prater.



Anonymous poster hash: 6a945...f62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje litt stygt å si, da jeg kritiserte ham litt lenger oppe i tråden, men synes faktisk han løfter stemningen litt med sin udugelighet. Når han kommer på skjermen er det liksom "tid for å le", noe jeg er sikker på at TV2 ikke hadde som hensikt, men det er det som skjer her i familien. Han virker særdeles redd og uforberedt når det gjelder svar han ikke selv har forberedt. Snakk fra hjertet, Didrik, ikke fra manus!



Anonymous poster hash: a6d51...6c0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke sett programmet denne sesongen, men synes at Didrik er utrolig sjarmerende selv om han kan være klein og klønete. Han passer liksom til å være sånn. Han er vel den eneste jeg vet om som får Alexander Rybak til å virke som en smarting.

Didrik og udugeligheten lenge leve!

Anonymous poster hash: 52de9...5fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...