AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Aldri kjønt meg på dette jeg. Hvorfor er enkelte så i mot at kvinner fjerner kjønnshår at de må trekke inn pedofili? Det er vel ikke kjønnshåret som gjør en person voksen? Og hvorfor er det også enkelte som påstrå at det er uhygenisk? Det er da vel ikke det om man dusjer og vasker seg? Og hvorfor skulle det kun være uhygenisk for damer og ikke menn? Og er jeg den eneste i verden som synes det er greit med og uten hår? Virker som enten er du i mot eller så er du for. Jeg liker og variere litt på meg selv. Anonymous poster hash: 42774...34d
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Har voksne folk virkelig så sterke meninger om kjønnshår?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Aldri kjønt meg på dette jeg. Hvorfor er enkelte så i mot at kvinner fjerner kjønnshår at de må trekke inn pedofili? Det er vel ikke kjønnshåret som gjør en person voksen? Anonymous poster hash: 42774...34d Jo jo. Og menn som barberer skjegget sitt ser med en gang ut som små gutter. Anonymous poster hash: 68918...abd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Jo jo. Og menn som barberer skjegget sitt ser med en gang ut som små gutter. Anonymous poster hash: 68918...abd Det er faktisk litt rart det her, for det har jeg aldri hørt. Kun det med kjønnshår. Rart det ikke gjelder alt annet hår. Ingen menn som shaver av seg alt håret på hodet blir kalt baby heller. Anonymous poster hash: 42774...34d
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Vel, jeg har de siste 5-8 årene ikke truffet på en fyr eller en dame over 30 som har vært helt glatt. De har holdt hårveksten nede ja, men det har vært hår der. Det var årene 97-02 alle skulle være helt glatte, men vi gikk lei det også.
Gjest HarryDotter Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Vel, jeg har de siste 5-8 årene ikke truffet på en fyr eller en dame over 30 som har vært helt glatt. De har holdt hårveksten nede ja, men det har vært hår der. Det var årene 97-02 alle skulle være helt glatte, men vi gikk lei det også. Men....de "steller" det vel der nede alikevel?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Men....de "steller" det vel der nede alikevel? Steller ja, det vil si at de klipper det ned, men ingen glattbarberte hele veien.
Gjest HarryDotter Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Steller ja, det vil si at de klipper det ned, men ingen glattbarberte hele veien. Det er vel helt greit......bare det er rent og pent "akkurat der" så....
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Det er vel helt greit......bare det er rent og pent "akkurat der" så.... Vel, det er jo like reint der som hos en glattbarbert. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 13. september 2014 #10 Skrevet 13. september 2014 Vel, det er jo like reint der som hos en glattbarbert. Ja...jeg tenkte akkurat rundt åpningen..... Fint å slippe å ha machete med seg i sengen for å finne frem 1
kattaa Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 Strengt tatt er det litt uhygenisk å være glattbarbert. Forstår de som ikke ønsker at den de har sex med er glattbarbert fordi de får assosiasjoner til hvordan kjønnsorganet ser ut før man når puberteten, men å påstå at andre er pedofile er å trekke det alt for langt. Og det er spesielt når det som regel gjelder menn som liker det glattbarbert og ikke så mye når det er kvinner som liker det glattbarbert... Men men, kan ikke gjøre så mye med andres meninger. Jeg foretrekker mitt eget kjønnsorgan glattbarbert fordi det øker min egen seksuelle nytelse når jeg tar på meg selv. Hvis dette gjør at jeg i andres øyne liker småjenter så kan jeg ikke annet enn å trekke på smilebåndet.
foxface Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Jo jo. Og menn som barberer skjegget sitt ser med en gang ut som små gutter. Anonymous poster hash: 68918...abd
electric_trond Skrevet 13. september 2014 #13 Skrevet 13. september 2014 "kjønt", hehe beste punet jeg har lest på lenge
Gjest HarryDotter Skrevet 13. september 2014 #14 Skrevet 13. september 2014 Converted_file_082b729c.jpg
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #15 Skrevet 14. september 2014 Vel, jeg har de siste 5-8 årene ikke truffet på en fyr eller en dame over 30 som har vært helt glatt. De har holdt hårveksten nede ja, men det har vært hår der. Det var årene 97-02 alle skulle være helt glatte, men vi gikk lei det også. Jeg har de siste 5-8 årene hatt sex med minst 20 damer over 30. Samtlige har vært glatte. Henger vi i svært forskjellige miljøer? PS: Jeg er over 30 selv og "glatt" Anonymous poster hash: e5679...1c7
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2014 #16 Skrevet 14. september 2014 Jeg har de siste 5-8 årene hatt sex med minst 20 damer over 30. Samtlige har vært glatte. Henger vi i svært forskjellige miljøer? PS: Jeg er over 30 selv og "glatt" Anonymous poster hash: e5679...1c7 Ditt poeng???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå