Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2004 #1 Skrevet 9. juli 2004 JEg vurderer snart å slutte på p-pillene mine, for vi skal prøve å bli gravide.. Går på jasmin pillene, har brukt de i litt over 3 år. Vet noen om jeg kan risikere å få mye kviser i ansiktet i det jeg slutter på p-piller? I tilfellet vil jeg vente et par mnd til etter vi er gift... så jeg slipper stygge kviser på bryllupsdagen. Dette kommer kanskje an på hvilket merke man bruker, men har noen tips eller råd?
Gjest Lompa Skrevet 9. juli 2004 #2 Skrevet 9. juli 2004 Vet faktisk ikke...Hva med å spørre på "Prøvere....."? Der er det jo flere som har kutta pilla og kan fortelle om sine erfaringer ihvertfall. Lykke til både med bryllup og baby! :-)
Imax Skrevet 9. juli 2004 #3 Skrevet 9. juli 2004 Jeg merket ikke noe forskjell da jeg sluttet på pillene mine i vinter (microgynon). Har heller ikke merket økt mens, vektendring eller noen ting. Trodde også menssmertene skulle komme med samme styrke som før jeg begynte på pillene, men det har de ikke gjort (selv om jeg har mer smerter nå enn da jeg gikk på piller). Sikkert individuelt ift kviser. Har du fått mindre kviser av pillene da? Det kan jo være en indikasjon.
glaciera Skrevet 9. juli 2004 #4 Skrevet 9. juli 2004 Jeg tror Jasmin er et av de merkene som skrives ut for folk med acne-problemer, så kanskje du vil oppleve at du får vanskelig hud igjen. Kanskje du kan gå til en lege, og time pilleslutten med opptrapping av et bra hudpleieprogram og noen salongbehandlinger? Fint på flere enn én måte Jeg har hørt at Matis har veldig gode prod for uren hud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå