Gå til innhold

Ignorerer han meg med vilje nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er bra. Vi fortjener de som verdsetter, og som virkelig vil ha oss… men likevel håper jeg at han svarer i morgen. Synes det er frekt å ikke svare på sms hvor jeg gratulerer han. Føler meg helt ignorert jo.. :( får håpe det er som brukeren noen hakk over meg sier, at han "sier i fra" at han er opptatt ved å sende den snappen… men tviler :(

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Tar han deg ikke seriøst så er han frekk! Og ingenting å være lei seg for! Fins nok av drittsekker i verden!. Tenk det!. Jeg har en bra dag i dag, der jeg tenker at de som ikke viser meg en verdi jeg fortjener, får bare dra langt av sted! For jeg vet at jeg er for mye verdt til å behandles som om jeg ikke betyr noe :) . Tenk sånn! Og vit at vi er flere som stresser med slike ting. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar han deg ikke seriøst så er han frekk! Og ingenting å være lei seg for! Fins nok av drittsekker i verden!. Tenk det!. Jeg har en bra dag i dag, der jeg tenker at de som ikke viser meg en verdi jeg fortjener, får bare dra langt av sted! For jeg vet at jeg er for mye verdt til å behandles som om jeg ikke betyr noe :) . Tenk sånn! Og vit at vi er flere som stresser med slike ting. ;)

Seriøst?? Forstår dere ikke at disse stakkars mannfolka dere dømmer nedenom og ut ikke enda er klar over hvilken viktig rolle de har påtatt seg ved å bli kjent med dere??

Noen ganger når jeg leser innlegg her inne lurer jeg på om jeg har havnet i en verden med prinser og prinsesser som har gått totalt bananas! Dere forventer jo prinser som skal se hvilke fantastiske prinsesser dere er, uten at dere egentlig har gjort en innsats for å være prinsesse i det hele tatt.

For at en mann skal investere i noe, må han vite at det er verdt å investere i! Vis han hva han har muligheten til å få, før dere forventer at han skal investere alt han har i dere.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?? Forstår dere ikke at disse stakkars mannfolka dere dømmer nedenom og ut ikke enda er klar over hvilken viktig rolle de har påtatt seg ved å bli kjent med dere??

Noen ganger når jeg leser innlegg her inne lurer jeg på om jeg har havnet i en verden med prinser og prinsesser som har gått totalt bananas! Dere forventer jo prinser som skal se hvilke fantastiske prinsesser dere er, uten at dere egentlig har gjort en innsats for å være prinsesse i det hele tatt.

For at en mann skal investere i noe, må han vite at det er verdt å investere i! Vis han hva han har muligheten til å få, før dere forventer at han skal investere alt han har i dere.

Kunne ikke vært mer enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Hva hvis det hadde vært DEG i denne situasjonen da?! dersom det var en dame du likte veldig godt ? Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Vel, jeg er faktisk enig med han du svarer nå. Er det virkelig full krise fordi noen ikke svarer på noen timer? Hvor Gamle er dere egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tråd! Så det er totalt krise fordi en stakkars fyr ikke svarer på en gratulasjon. Var ikke ett spørsmål en gang men EN gratulasjon. Og dette gjør han til en drittsekk?? Ikke rart gutta sliter med å forstå oss jenter.

Jenter som TS ødelegger jo disse stakkars gutta ved å være så ekstremt kravstore. Kjenner jeg blir skikkelig provosert av å lese denne tråden her.

Anonymous poster hash: 782c8...e95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er snakk om et par TIMER, ro ned! Mest sannsynlig høres det ut som han var på fylla, og da er det hvertfall ikke greit å holde styr på meldinger og whatnot. Kanskje han hadde fått hundre gratulasjonsmeldinger den dagen?

90% av alle gutter jeg kjenner er drittdårlige på meldinger, de svarer aldri på facebook, og de ringer aldri opp hvis de har et ubesvart anrop.

Jeg har lært meg at det bare er sånn veldig mange gutter er, uten at det betyr at de ignorerer deg/ hater deg/vil gjøre det slutt. De bare er dårlige til å svare, og mange av de skjønner ikke engang at de burde ha svart. Det gjør ikke noen til en drittsekk (altså hæ???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?? Forstår dere ikke at disse stakkars mannfolka dere dømmer nedenom og ut ikke enda er klar over hvilken viktig rolle de har påtatt seg ved å bli kjent med dere??

Noen ganger når jeg leser innlegg her inne lurer jeg på om jeg har havnet i en verden med prinser og prinsesser som har gått totalt bananas! Dere forventer jo prinser som skal se hvilke fantastiske prinsesser dere er, uten at dere egentlig har gjort en innsats for å være prinsesse i det hele tatt.

For at en mann skal investere i noe, må han vite at det er verdt å investere i! Vis han hva han har muligheten til å få, før dere forventer at han skal investere alt han har i dere.

Hehe vi er prinsesser ;). Og prinsen skal få løpe litt for oss ;)

Endret av Meline37
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vi er prinsesser ;). Og prinsen skal få løpe litt for oss ;)

Jeg tror at dette her er med på å skape en veldig usunn holdning....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller.. :( Det er jo uansett vanlig høflighet å svare på en bursdagshilsen, vel. :/ Synes det er respektløst.. fy f

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Jeg har opplevd ignorerte bursdagshilsener 2 ganger, og begge gangene har det ligget mer bak enn bare forglemmelse fra deres side:

Mann nr.1:

Sendte bursdagshilsen i inboksen hans på fbook, da jeg ville skrive litt mer personlig enn på veggen. Fikk ikke noe svar. Dagen etter skrev han på veggen: "Wow...35 personer gratulerte meg med dagen i går, det varmet.Takk til hver og en av dere!!" Ut i fra antall hilsener på veggen kunne jeg telle meg fram til at jeg var person nr. 36...men fikk ingen takk.Følte at han på en subtil måte sendte meg et hint.

Det viste seg i ettertid at han var sur på meg fordi det ikke hadde blitt noe sex den uken jeg besøkte ham.

Mann nr.2:

En jeg har datet en god stund,men som er litt av en player.Vi hadde hatt mye kontakt på fb den siste tiden og da bursdagen hans kom sendte jeg ham en melding i inboksen som vanlig, med en personlig hilsen og et bilde jeg vet han liker. Så ser jeg at han har lest meldingen men ikke svarer. Samtidig som han har klikket "liker" på alle bursdagshilsenene han har fått på veggen, og også kommentert noen av dem.

Dette er en mann som er slik hot-and-cold, og plutselig tar kontakt igjen som om ingenting har skjedd.

Så i ditt tilfelle hadde jeg nok ikke gitt denne mannen mer oppmerksomhet, men ventet til han selv tok kontakt og tatt det derifra. Kommer jo an på hvordan han oppfører seg eller, og hvor mye kontakt dere har hatt. Om dere dater, slik det var i mine tilfeller synes jeg det er et dårlig tegn.

Jeg vet jo ikke hvilken type han er,men enkelt bruker ignorerte bursdagshilsener til å sende hint om at de ikke bryr seg, og det er fryktelig umoden og barnslig oppførsel.

Anonymous poster hash: cca5f...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja… synes også at det er barnslig! :( Det er jo ganske rart at han klarer å sende meg en snap fra fylla et par timer senere, men ikke "klare" å svare takk på en bursdagshilsen rundt kl 18. Han sender også svært sjeldent snaps. Dessuten har ikke poengsummen hans økt, så tyder på at han sendte snappen kun til meg..

Jeg vet ikke om det er fordi han ville ta igjen for at jeg ikke svarte på den siste meldingen hans for noen dager siden...



Anonymous poster hash: 4d93b...8fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud folk er jo klin gærne. hvis det er så utrolig viktig for deg TS, så spør han da! Det hadde faktisk løst alle problemene dine, så slipper du å sitte å spekulere!



Anonymous poster hash: 5a84a...dd6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud folk er jo klin gærne. hvis det er så utrolig viktig for deg TS, så spør han da! Det hadde faktisk løst alle problemene dine, så slipper du å sitte å spekulere!

Anonymous poster hash: 5a84a...dd6

Det er jo ikke så lett å bare spørre da TS blir ignorert når hun tar kontakt :)

Det fremstår jo bare som masete om hun sender flere meldinger nå.

Å svare på en bursdags-sms og skrive "Takk" tar under et halvt minutt. Uansett hvor travel mannen er klarer han det - hvis han vil.

Anonymous poster hash: cca5f...0c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det blir bare rart å spørre. Sender kanskje en melding i kveld og spør om han hadde en flott feiring hvis han enda ikke har svart…, men det lureste er jo å ligge litt lavt nå fremover. Han kommer hjem fra studiebyen sin i høstferien, og har sagt flere ganger han vil treffe meg igjen - så hvis han DA tar kontakt, så er det ganske dårlig gjort.



Anonymous poster hash: 4d93b...8fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker alt av overmakter for at jeg ble født heterofil jente, så slipper jeg å forholde meg til jenter på den måten der. :skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøhh…. lett å sitte der å si "skjerp deg og blabla". Jeg vedder på at dere også hadde reagert dersom en dere likte godt, ignorerte meldingen og dere VISSTE at han har lest den



Anonymous poster hash: 4d93b...8fb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pøhh…. lett å sitte der å si "skjerp deg og blabla". Jeg vedder på at dere også hadde reagert dersom en dere likte godt, ignorerte meldingen og dere VISSTE at han har lest den

Anonymous poster hash: 4d93b...8fb

Vet du, jeg hadde faktisk ikke tatt det tungt. Hvorfor kan han ikke være på fest og ha det gøy uten å sitte med telefonen i hånda bare fordi han må skrive masse meldinger og takke for gratulasjoner? Det høres iallefall ikke ut som noe morsom bursdagsfeiring i mitt hode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sendte ikke han bursdagsmelding for å gratulerer han med dagen, du sendte han bursdagsmelding for at han skulle synes du var snill og vie deg oppmerksomhet! Så nå er du skuffa for han levde ikke opp til dine forventinger. Forventningene om at hans verden skal dreie seg om deg!

Dette er ganske normalt når man er interessert i noen, vil jeg si. Man ser etter tegn på at interessen er gjensidig. Det trenger ikke alltid skyldes egoisme, bare at man ønsker en bekreftelse på at vedkommende ser deg og husker på deg.

Vet ikke helt hvilken relasjon du har til denne mannen ts. Har dere datet? eller er dere bare venner,

slik at han kanskje ikke er klar over at du er interessert i ham? I sistnevnte tilfelle ville jeg ikke tatt dette så ille opp. Om dere har datet, hatt sex og tilbragt masse tid sammen i det siste hadde jeg derimot blitt lei meg av en slik reaksjon. Det er helt naturlig.

Anonymous poster hash: cca5f...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Han sendte den nok den snappen til alle sammen på lista si, for å fortelle at han var på fest, ikke for å liksom være slem mot deg.

Helt normalt å ikke svare på bursdagsmeldinger med en gang, særlig ikke når en er på fest. Han har sikkert fått mange bursdagsmeldinger, og jeg hadde iallfall ikke vært usosial på fest med å drive å svare på allslags bursdagsmeldinger.

Heller bedre å ta kontakt i kveld og høre om han hadde en fin feiring. :) Da får du en bedre feeling på om hvor interessert han er, og du gir han også mulighet til å takke for bursdagsmeldinga han kanskje har glemt litt ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg sendte han en melding nå og spørreo m han hadde en kul kveld i går?



Anonymous poster hash: 4d93b...8fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...