debattanten Skrevet 13. september 2014 #21 Skrevet 13. september 2014 Hvorfor er du på kvinneguiden? Hva gjør du her?Anonymous poster hash: 8d692...c5f Jeg liker og diskutere og utveksle meninger. Mye å lære i det, selv på KG er det mye å lære. Er også ikke alt som er like lett å diskutere med kjentfolk. KG er også et meget aktivt forum
Maximillian Cohen Skrevet 13. september 2014 #22 Skrevet 13. september 2014 Hvor langt er du i prosessen?Anonymous poster hash: 8d692...c5f Jeg har ikke kommet så langt. Det begynner å forme seg noen tanker og idéer, men jeg sliter med å etterprøve disse uten å bli sett på som en gris.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #23 Skrevet 13. september 2014 For det er mye underholdende her inne, og her kan jeg få ut litt av det som plager meg. Er bare godt å skrive det ned ett sted. jeg ser den. Jeg ler ikke av alle, nei. Noen ganger. Men det finnes noen få interessante tråder her også, som jeg liker veldig godt. De fleste er ikke særlig interessante, men fortsatt underholdende, på samme måte som reality-TV eller å lese Se& Hør. På en måte. Hvis du skjønner. Ja, hjernedød underholdning. Samme som TLC, Se&Hør, TV3, jepp, jeg skjønner. Anonymous poster hash: 8d692...c5f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #24 Skrevet 13. september 2014 Fordi jeg kjeder meg. Anonymous poster hash: 3ee61...0b0
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #25 Skrevet 13. september 2014 Jeg liker og diskutere og utveksle meninger. Mye å lære i det, selv på KG er det mye å lære. Er også ikke alt som er like lett å diskutere med kjentfolk. KG er også et meget aktivt forum Ja, det er et meget aktivt forum. Anonymous poster hash: 8d692...c5f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #26 Skrevet 13. september 2014 Jeg har ikke kommet så langt. Det begynner å forme seg noen tanker og idéer, men jeg sliter med å etterprøve disse uten å bli sett på som en gris. Griser er usedvanlig flotte dyr, da.Anonymous poster hash: 8d692...c5f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #27 Skrevet 13. september 2014 Fordi jeg kjeder meg. Anonymous poster hash: 3ee61...0b0 Men kjeder du deg når du er på kvinneguiden? Anonymous poster hash: 8d692...c5f
Silfen Skrevet 13. september 2014 #28 Skrevet 13. september 2014 Jeg har intet liv og alternativet er å spill Wii med ungene. Jeg bare taper i Wii og dør hele tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #29 Skrevet 13. september 2014 Jada, det er mye rart på dette forumet, men hvis man kun evner å finne disse trådene og innleggene, så leter man ikke særlig godt. Kanskje man da har litt snevre interesser i utgangspunktet? Det overraasker meg hver gang noen liksom skal presisere hvor hevet de er over majoriteten på KG. det fremstår ignorant snarere enn oppegående, altså. Jeg er her personlig fordi jeg synes det er så morsomt og interessant å se hvor ulike vi alle er. Her finner jeg synspunkter, erfaringer og innspill fra folk jeg aldri ville hørt fra ellers i egen omgangskrets. Dessuten er det spennende med diskusjonsfora og ulike meninger, man lærer mye. Anonymous poster hash: 83aed...081 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #30 Skrevet 13. september 2014 Jada, det er mye rart på dette forumet, men hvis man kun evner å finne disse trådene og innleggene, så leter man ikke særlig godt. Kanskje man da har litt snevre interesser i utgangspunktet? Det overraasker meg hver gang noen liksom skal presisere hvor hevet de er over majoriteten på KG. det fremstår ignorant snarere enn oppegående, altså. Jeg er her personlig fordi jeg synes det er så morsomt og interessant å se hvor ulike vi alle er. Her finner jeg synspunkter, erfaringer og innspill fra folk jeg aldri ville hørt fra ellers i egen omgangskrets. Dessuten er det spennende med diskusjonsfora og ulike meninger, man lærer mye. Anonymous poster hash: 83aed...081 Jeg skjønte ikke helt vitsen med foredraget i øvre del av innlegget ditt, men: Ok, du er her fordi du ønsker å omgås folk du ikke ønsker å omgås i "virkeligheten", fordi du synes det på en eller annen måte er interessant å lære av andre, som er forskjellige fra deg. Anonymous poster hash: 8d692...c5f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #31 Skrevet 13. september 2014 Jeg skjønte ikke helt vitsen med foredraget i øvre del av innlegget ditt, men: Ok, du er her fordi du ønsker å omgås folk du ikke ønsker å omgås i "virkeligheten", fordi du synes det på en eller annen måte er interessant å lære av andre, som er forskjellige fra deg.Anonymous poster hash: 8d692...c5f Ja. Vitsen med "foredraget", var å uttrykke at jeg ikke skjønner vitsen med å svartmale innholdet her inne. Anonymous poster hash: 83aed...081
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #32 Skrevet 13. september 2014 Ja. Vitsen med "foredraget", var å uttrykke at jeg ikke skjønner vitsen med å svartmale innholdet her inne. Anonymous poster hash: 83aed...081 Og vitsen med å påpeke at jeg ikke skjønte vitsen med foredraget ditt var å fortelle at det var usaklig. Hva har det med tråden å gjøre, egentlig? Anonymous poster hash: 8d692...c5f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #33 Skrevet 13. september 2014 For å se at det finnes dem som har det verre enn meg.Anonymous poster hash: 6a4fe...ea7 Den medisinen har jeg behov for akkurat i dag. Hvor på forumet går du da? Anonymous poster hash: 2aefe...ef8
Red-Ruby Skrevet 13. september 2014 #34 Skrevet 13. september 2014 veldig godt spørsmål. Jeg hater kjempe mange ting med kvinneguiden. Jeg hater de folka som kommer hit bare for å være sure. Jeg hater de folka som tror jeg angriper dem med ting jeg sier. Jeg hater folk som bare skrive korte setninger for å provosere. Jeg hater de folka som nekter å innse at de tar feil, de som bare fortsetter å krangle eller som ikke klarer å si "unnskyld,jeg misforstod" men heller forlater tråden. Derfor er jeg her såpass sjeldent. Men hvorfor kommer jeg tilbake? Jeg kommer tilbake for en tidsfordriv. Jeg kommer tilbake for å le,slappe av og kose meg med tullete historier og opplevelser. Og jeg kommer alltid tilbake for de som har takket meg for den hjelpen de har fått. For de som har skrevet "hadde det ikke vert for deg,så hadde jeg ikke tørt det!" og for de som takker meg personlig fordi hva enn jeg sa sank inn på dem og det hjalp med problemet deres. Jeg tror jeg er her fordi jeg er glad i mennesker, og fordi jeg liker å bidra til at 2-3 stykk skal føle seg litt bedre akkurat i dag. ..Av egoistiske grunner selvsagt. 1
super-s Skrevet 13. september 2014 #35 Skrevet 13. september 2014 Jeg laget meg i utgangspunktet bruker her for å lære å ha/si mine egne meninger. Etterhvert har det blitt mest tidsfordriv.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #36 Skrevet 13. september 2014 Jeg laget meg i utgangspunktet bruker her for å lære å ha/si mine egne meninger. Etterhvert har det blitt mest tidsfordriv. Med andre ord, det var lite å lære her, og fåfengt å si sine egne meninger? Derfor ble det bare tidsfordriv? Anonymous poster hash: 2aefe...ef8
super-s Skrevet 13. september 2014 #37 Skrevet 13. september 2014 Med andre ord, det var lite å lære her, og fåfengt å si sine egne meninger? Derfor ble det bare tidsfordriv? Anonymous poster hash: 2aefe...ef8 Neida, jeg lærte meg det jeg :-)
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #38 Skrevet 13. september 2014 Føler du at du er sosial når du skriver her?Anonymous poster hash: 8d692...c5f Ja, jeg føler at folk svarer meg her inne på KG. Anonymous poster hash: 6eec4...5b5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #39 Skrevet 13. september 2014 Er her for å le av alle taperne her inne som enten er sosialister eller høyrerasister Anonymous poster hash: 4c481...ec4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå