Gå til innhold

Hva vil han? (dating)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr i 1 måned, og vi gjør det meste (kyssing, klining, overnatter, ikke sex da vi har ventet med dette). Jeg føler vi oppfører oss som kjærester, men da jeg tok opp dette med han fikk jeg svar at han ikke ville definere noe enda. Jeg skjønner at 1 måned er kort tid og at han kanskje må finne ut av ting. En dag jeg var sammen med han poppet det opp nye matcher på "tinder" og jeg ble litt irritert. Han svarte at han ikke snakker med noen der lenger etter at han startet å treffe meg, og han slettet appen mens jeg var der. Jeg hadde tinder før jeg også men slettet appen for en stund siden (vi møttes på via tinder). Da jeg kom på at jeg kun hadde slettet appen og ikke selve profilen min, lastet jeg den ned igjen for å slette hele greia for godt. Da kunne jeg (selvfølgelig) ikke la være og sjekke når han var pålogget sist, og da stod det "aktiv for 1 dag siden"!! Dette stakk i meg, da dette betyr at han har lastet ned appen igjen, etter å ha slettet den mens jeg så på! Hva tenker dere om dette? Bør jeg konfrontere han med det og spørre hvorfor han slettet tinder rett foran øynene mine og deretter lastet det ned igjen og er aktivt på? Jeg vil ikke virke som en gæren kjerring som stalker folk heller. Men synes likevel det er litt kynisk fra hans side..



Anonymous poster hash: 9dda9...09f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah kjipt det der! Jeg hadde fått lyst til å konfrontere han med det, men samtidig hadde det vært flaut å innrømme å ha sjekket om han fortsatt brukte app'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen ganger må man bare innse at ikke alle gutter er klare for en forpliktelse sånn med en gang... kanskje han ikke er så det stadie enda...

det er fryktelig kjipt, men jeg synes ikke du skal konfrontere han, selv om det er fristende. Det kan fort få deg til å virke altfor ivrig og en smule desperat :/

I det hele tatt er det en irriterende situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen big deal. Prøv å la det ligge. Kan være alt mulig som at han gjorde det samme som deg, kanskje ville avslutte noen chatter, til at han bare var nysgjerrig. Men ikke tenk for mye på det. Er det deg han kommer til, så er det deg han vil ha.



Anonymous poster hash: 0fc8f...731
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Jeg har datet en fyr i 1 måned, og vi gjør det meste (kyssing, klining, overnatter, ikke sex da vi har ventet med dette). Jeg føler vi oppfører oss som kjærester, men da jeg tok opp dette med han fikk jeg svar at han ikke ville definere noe enda. Jeg skjønner at 1 måned er kort tid og at han kanskje må finne ut av ting. En dag jeg var sammen med han poppet det opp nye matcher på "tinder" og jeg ble litt irritert. Han svarte at han ikke snakker med noen der lenger etter at han startet å treffe meg, og han slettet appen mens jeg var der. Jeg hadde tinder før jeg også men slettet appen for en stund siden (vi møttes på via tinder). Da jeg kom på at jeg kun hadde slettet appen og ikke selve profilen min, lastet jeg den ned igjen for å slette hele greia for godt. Da kunne jeg (selvfølgelig) ikke la være og sjekke når han var pålogget sist, og da stod det "aktiv for 1 dag siden"!! Dette stakk i meg, da dette betyr at han har lastet ned appen igjen, etter å ha slettet den mens jeg så på! Hva tenker dere om dette? Bør jeg konfrontere han med det og spørre hvorfor han slettet tinder rett foran øynene mine og deretter lastet det ned igjen og er aktivt på? Jeg vil ikke virke som en gæren kjerring som stalker folk heller. Men synes likevel det er litt kynisk fra hans side..

Anonymous poster hash: 9dda9...09f

Han vil vell bare ha mulighetene åpen. Er ikke sikkert det betyr noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...