AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Jeg blir seriøst klinkokos! Har lys grå fliser på badegulvet, og de blir støvete på en dag uansett hvordan jeg vasker. Har prøvd med forskjellige mopper, og vaske for hånd på alle fire. What to do? Vasker dere badegulvet hver dag? Jeg skifter ikke klær der inne, men vaskemaskinen står jo selvsagt der.. Er bare en person, så skjønner ikke hva som støver så inn granskogen! Noen tips? Anonymous poster hash: 07bff...3bc
Surriball Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Hva med å støvsuge? Hos oss støver det mye fra håndklærne vi tørker oss med etter å ha dusjet. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Hva med å ha en mopp lett tilgengelig og bruke daglig? Jeg gjør det i den åpne trappa mi.Anonymous poster hash: 86263...7d6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Faktisk ikke prøvd støvsuging, det er neste test Støver kanskje litt av håndklærne ja, men jeg er fortsatt bare en person som kanskje dusjer hjemme en gang annenhver dag. Dusjer jo en del hos kjæresten å.. Har ikke nips eller noe stående fremme heller. TS Anonymous poster hash: 07bff...3bc
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Sån blir det. Hadde hvite gulvfliser der jeg bodde før, aldri mer! Vi har nå mørkegrå mønstrete gulvfliser, noe annet hadde jeg ikke orket.Anonymous poster hash: bdbc3...577
Gjest crem Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 vi har svarte, og er ikke akkurat til å anbefale det heller.. må støvsuge annenhver dag for at det skal se nogenlunde ut.. men igjen, vi er to personer og har både vaskemaskin og tørketrummel der, og vet at det er skylden til nesten alt støvet
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 La en swiffer-støvmopp stå i hjørnet. Enkelt og greit å sveipe over et par gg/dag på de mest synlige stedene. Anonymous poster hash: 59fac...26e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Bruk en tørrmopp. Anonymous poster hash: 156f2...73c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå