Gå til innhold

"Ut av øye - ut av sinn"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dere dette stemmer? Når det blir slutt med en kjæreste så blir man alltid rådet til å slette alt av facebook, tlf-nr osv så man lettere skal komme over personen. I mitt tilfelle hjelper ikke dette en dritt :( Exen min bor 4 timer unna, jeg har ikke hatt kontakt med han på 1,5 år, likevel tenker jeg på han dag ut og dag inn.

Jeg kommer aldri over han.. og han dumpet meg for en annen så vi kommer ikke til å bli sammen igjen. Har prøvd å date andre, men det hjalp ingenting. Kan jo ikke date andre når jeg ikke er over exen. Holder på å bli gæren av dette her. Jeg kontaktet til og med en hypnotisør i Las Vegas som sa han skulle hjelpe meg å glemme exen.. men jeg ble nok lurt gitt..

Er det noen som har noen tips til å komme over en ex?



Anonymous poster hash: feeee...e05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en jeg ikke glemmer jeg også.. ett år siden her :(



Anonymous poster hash: b2271...317
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kanskje det er på tide å ta seg selv i nakken hver gang man oppdager at man koser seg med savnet?

Koser seg med å dyrke og foredle savnet etter et menneske som for lenge siden har gått videre.

Opp med haken. Tving deg selv til å gå ut med venner, ikke for å bli dritings og våkne i en annens seng, men for å få livspulsen igang igjen.

Flørte litt med andre menn/gutter (vet ikke hvor gamle dere er), le med venninner, ut og spise middag, åpne øynene og oppdage at verden og livet har gått videre i den tiden du satt mentalt innelåst i ditt egenskapte fengsel med låsen på innersiden av døren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke TS men jeg prøver desperat å gjøre så mye som mulig så jeg ikke blir sittende hjemme og gruble (eller snoke - pokker ikke lett å la være i dagens samfunn der alt skjer på sosiale medier). Men det er pokker ikke lett. Fordelen med å fly rundt og gjøre så mye som mulig er i hvert fall bra for vekta om ikke annet :P Men nå begynner det å bli dyrt, fordi alle klærne er for store og jeg er slank fra før :P



Anonymous poster hash: 54207...a75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er på tide å ta seg selv i nakken hver gang man oppdager at man koser seg med savnet?

Koser seg med å dyrke og foredle savnet etter et menneske som for lenge siden har gått videre.

Opp med haken. Tving deg selv til å gå ut med venner, ikke for å bli dritings og våkne i en annens seng, men for å få livspulsen igang igjen.

Flørte litt med andre menn/gutter (vet ikke hvor gamle dere er), le med venninner, ut og spise middag, åpne øynene og oppdage at verden og livet har gått videre i den tiden du satt mentalt innelåst i ditt egenskapte fengsel med låsen på innersiden av døren.

Lettere sagt enn gjort. Jeg har som sagt prøvd ALT! Til og med reist til Las Vegas og blakket meg på en hypnotisør :(

Så hvordan skal jeg komme over denne drittfyren? Å dra på byen funker ikke. Blir bare lei meg av å se alle lykkelige par der ute.

TS

Anonymous poster hash: eed16...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett, ts. Jeg klarer ikke glemme en som jeg ikke var sammen med en gang. Det er over et år siden avslaget, og jeg burde gått videre for lengst. Men det går bare ikke :(

Anonymous poster hash: 2a9e6...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Selvfølgelig stemmer det. Desto mer du blir eksponert desto vanskeligere er det. Det gjelder ikke bare mennesker mensjokolade,alkohol etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å pirke litt, det heter ute av syne, ute av sinn.

For min del hjalp det veldig å flytte såpass langt unna eksen at det skulle veldig mye til for å treffe på ham tilfeldig. Du må også unngå å sause deg inn i minnet om ham, du må ville bli ferdig med ham på ordentlig. Skriv en liste med alle tingene du ikke likte med ham eller som var irriterende, ta den fram hvis du tenker på ham.

Anonymous poster hash: 4af9f...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig stemmer det. Desto mer du blir eksponert desto vanskeligere er det. Det gjelder ikke bare mennesker mensjokolade,alkohol etc

Stemmer ikke på meg tydeligvis.. jeg klarer ikke slutte å tenke på exen uansett hvor mye jeg prøver. Og jeg har 0 kontakt med han.

Er sur fordi jeg brukte 600 dollar på hypnotisør, også hjalp det ikke en gang :( Han lovte at jeg skulle glemme exen eter den seansen der.

Sammenligner alle menn jeg møter med exen og ingen kan leve opp til han. Føles som jeg dør av kjærlighetssorg her :(

Hilsen TS

Anonymous poster hash: eed16...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt, lignende tilfelle her-i tillegg var sorgen så tung at det var vanskelig å leve et normalt liv.

Eneste som hjalp meg var TID,tok meg 8 år.



Anonymous poster hash: 1b6d1...668
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - 4 år og du har ikke kommet deg videre?

Vurdert terapi eller lignende? Å bruke så lang tid er ikke normalt eller sunt.



Anonymous poster hash: d8fac...5ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - 4 år og du har ikke kommet deg videre?

Vurdert terapi eller lignende? Å bruke så lang tid er ikke normalt eller sunt.

Anonymous poster hash: d8fac...5ca

Var det meg du spurte nå, eller noen andre? Jeg er TS. Og jeg har hatt kjærlighetssorg siden 15.3.2013 kl 18:15. Har gått til psykolog, det hjalp ikke en dritt, fikk beskjed om at jeg måtte innse det var over og at jeg måtte jobbe med meg selv. Hva nå enn det skal bety!

Og jeg dro som sagt til Las Vegas og snakket med en hypnotisør for å komme over exen. Det høres kanskje desperat ut, men jeg er desperat etter å glemme drittsekken.

Anonymous poster hash: eed16...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det meg du spurte nå, eller noen andre? Jeg er TS. Og jeg har hatt kjærlighetssorg siden 15.3.2013 kl 18:15. Har gått til psykolog, det hjalp ikke en dritt, fikk beskjed om at jeg måtte innse det var over og at jeg måtte jobbe med meg selv. Hva nå enn det skal bety!

Og jeg dro som sagt til Las Vegas og snakket med en hypnotisør for å komme over exen. Det høres kanskje desperat ut, men jeg er desperat etter å glemme drittsekken.

Anonymous poster hash: eed16...e1d

Vurdert en ny psykolog da?

Anonymous poster hash: d8fac...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert en ny psykolog da?

Anonymous poster hash: d8fac...5ca

Skjønner ikke hvordan en psykolog skal få meg til å glemme han.. men skal faktisk til en ny psykolog snart.

TS

Anonymous poster hash: eed16...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Stemmer ikke på meg tydeligvis.. jeg klarer ikke slutte å tenke på exen uansett hvor mye jeg prøver. Og jeg har 0 kontakt med han. Er sur fordi jeg brukte 600 dollar på hypnotisør, også hjalp det ikke en gang :( Han lovte at jeg skulle glemme exen eter den seansen der. Sammenligner alle menn jeg møter med exen og ingen kan leve opp til han. Føles som jeg dør av kjærlighetssorg her :( Hilsen TS Anonymous poster hash: eed16...e1d

Om du hadde blitt eksponert så hadde. Det vært 100 ganger verre.

Deter ikke slik at så lenge man ikke har kontakt så glemmer man personen. Men det vil ta betraktelig lengre tid å komme over noen om man fortsetter å ha kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes dere dette stemmer? Når det blir slutt med en kjæreste så blir man alltid rådet til å slette alt av facebook, tlf-nr osv så man lettere skal komme over personen. I mitt tilfelle hjelper ikke dette en dritt :( Exen min bor 4 timer unna, jeg har ikke hatt kontakt med han på 1,5 år, likevel tenker jeg på han dag ut og dag inn.

Jeg kommer aldri over han.. og han dumpet meg for en annen så vi kommer ikke til å bli sammen igjen. Har prøvd å date andre, men det hjalp ingenting. Kan jo ikke date andre når jeg ikke er over exen. Holder på å bli gæren av dette her. Jeg kontaktet til og med en hypnotisør i Las Vegas som sa han skulle hjelpe meg å glemme exen.. men jeg ble nok lurt gitt..

Er det noen som har noen tips til å komme over en ex?

Anonymous poster hash: feeee...e05

Nei, huff... det der kunne jeg ha advart deg mot på forhånd.

Men hvis du har brukt så lang tid på å komme over eksen, så er kanskje psykolog et bedre alternativ? De kan vel hjelpe deg med å endre tankemønster og diverse. I hvert fall når folk dør, så regner med det funker i andre sammenhenger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...