AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Del Skrevet 13. september 2014 Hva er best for håret av hårbørste og kam? Stemmer det at kam sliter mindre på håret? Anonymous poster hash: d13bf...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Del Skrevet 13. september 2014 Usikker, men bruker selv hårbørste med "knotter", som ikke skal være så hard for hodebunnen. Anonymous poster hash: 6f590...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 13. september 2014 #3 Del Skrevet 13. september 2014 Tror naturbørster skal være bra. Selv er jeg kjempefornøyd med tangle teezer! Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Del Skrevet 13. september 2014 Tror naturbørster skal være bra. Selv er jeg kjempefornøyd med tangle teezer! Anbefales Prøvde tangle teaser en periode, men den fungerer ikke på krøllete hår (believe me!). Kommer vel an på hva slags hår en har. For ei med krøller er hårbørste beste alternativ. Anonymous poster hash: 6f590...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 13. september 2014 #5 Del Skrevet 13. september 2014 Naturbørster er veldig bra Er også fornøyd med tangle teezer, men nå har jeg ikke krøllete hår som AB over nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 13. september 2014 #6 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg har en børste i tre som er kjøpt på The Body Shop. Fikk høre at den ikke skal slite på håret. Tror ikke slike knotter på tuppene er så lurt.. Ellers har jeg en tangle teezer som jeg bruker om håret er ekstra flokete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #7 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg grer forsiktig igjennom håret med fingrene Balsam når jeg dusjer gjør at jeg ikke trenger kam eller hårbørste. Anonymous poster hash: a777d...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 14. september 2014 #8 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg bruker Tangle-teezer (naturbørste når jeg har extensions). Har så å si aldri floker i håret, men bruker børste for å glatte over-håret eller tuppere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå