Gå til innhold

Angrer på brudd, han er videre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Angrer på at jeg slo opp med min samboer..:( savner han hele tiden, og angrer på at jeg ikke snakket m han om det jeg synes var vanskelig (følte det var kommunikasjonsmangel fra hans side). Det hele endte med at han ble så såret at han flyttet ut dagen etter. Jeg hadde ikke tenkt å slå opp, men å ta opp denne samtalen for å finne en god løsning, og for å snakke om det.

Nå, noen mnd etter, har han møtt en annen jente flere ganger, og sier han skal møte henne for å se hvor det kan utvikle seg. Vi prøvde i en periode å finne tilbake til hverandre, men han følte det var "dødt".

Nå kommer jeg meg ikke videre. Savner han, vil snakke med han, vil være med han.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. :( tar lett til tårene, spiser lite og har vanskelig for å være proff på jobb. Dette har pågått i snart fire mnd..

Vet ikke hva jeg skal gjøre, eller hvordan jeg skal gjøre det.

Anonymous poster hash: e4fcf...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pink.Pearls

Dere prøvde en periode etterpå men han følte det var dødt? Han har begynt å date en annen kvinne allerede etter noen måneder?

Dette sier meg at han ikke hadde det helt bra i forholdet deres og muligens ville ut selv?

Det er ikke så mye du kan gjøre. Du har sagt du vil ha han tilbake, men han vil gi denne andre jenta en sjanse. Du må nesten bare gå videre...:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å innse at jeg må videre, men synes det er utrolig vanskelig . Aldri hatt det sånn før.. Det er jo i denne alderen man begynner å tenke fremover og lignende, og han er en jeg vil dele framtida med..

Hvordan går dere videre..?

TS

Anonymous poster hash: e4fcf...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Begynner å innse at jeg må videre, men synes det er utrolig vanskelig . Aldri hatt det sånn før.. Det er jo i denne alderen man begynner å tenke fremover og lignende, og han er en jeg vil dele framtida med..

Hvordan går dere videre..?

TS

Anonymous poster hash: e4fcf...839

Sletter alle bilder med og av han, sletter han fra FB, snap og alt annet rask en finner på å bruke i dag. Blokkerer på telefon, blokkerer på mail osv. Fjerne alt som kan minne om fyren og alt som kan føre til kontakt. Og så begynner du å treffe andre menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig som brutal_mann sier. Fjern alt, har du muligheten tar du alt på en dag. Og begynner med det nye livet på mandag. Å gir slipp. Det er sykt vanskelig. Holder på med det selv, bare et lite problem. Jeg fikk overlånt hus, hun "fikk" alle pengene. Så det og hive alt sammen på en dag funker dårlig.

Så har vært noen mandager i min verden.

Endret av RavN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slettet han fra alt jeg har i kveld, uten at det kanskje endrer så mye. Kommer jo uansett over bilder som legges ut, blant annet fra i kveld, som felles venner liker og lignende.. Gråter hver gang det kommer noe nytt. Virker så fjernt at man kan komme seg videre. Har klart det i tidligere forhold, men denne gangen sitter det ekstra hardt i.. ;/

Får høre av venner at jeg må slutte å "beskytte" han hele tiden, slik han har vært mot meg de siste månedene. Men jeg klarer bare å tenke på det gode vi hadde. Synes det er vanskelig å gå videre fra noe jeg hadde det fint i, men kanskje ikke perfekt.

Anonymous poster hash: e4fcf...839

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...