AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Min datter skal overta min iPhone 4s, jeg har ny 5s. Jeg har flyttet alt mitt over til ny telefon, og tatt den i bruk. I dag ble jentungens simkort aktivt (beholder nummeret sitt), og alt er vel og bra. Men - hvordan gjør jeg min gamle telefon om til hennes nye? Foreløpig har hun alle mine bilder, mine notater, min e-post, mine kontakter - mitt alt... Jeg er litt analfabet på dette: Hvordan sletter jeg enkelt alt mitt, og lar henne begynne fra scratch? Anonymous poster hash: 76730...aa5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 http://ipod.about.com/od/iphonetroubleshooting/ht/Factory-Reset-Iphone-4.htm (det heter forsåvidt å tilbakestille) Anonymous poster hash: ea6e6...882
Mellie Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Går du inn på innstillinger, så generelt, så finner du knappen "nullstill". Der kan du velge "slett alt innhold og alle innstillinger". Så enkelt er det
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Så enkelt var det. Nå blir utfordringen å overføre alle hennes kontakter og stæsj ellers til den nye telefonen... (hun hadde en HTC)... Anonymous poster hash: db5ee...f52
AndreasBR Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Så enkelt var det. Nå blir utfordringen å overføre alle hennes kontakter og stæsj ellers til den nye telefonen... (hun hadde en HTC)... Anonymous poster hash: db5ee...f52 Beklager, men dette er å banne i kirken... Man går simpelten ikke fra en HTC (Gud's gave) over til Icrap. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Beklager, men dette er å banne i kirken... Man går simpelten ikke fra en HTC (Gud's gave) over til Icrap. Sorry, men fra å gå fra Android til iPhone er som å komme fra Helvete til Himmelen. Så mye dritt det er Android. Anonymous poster hash: e6904...db7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå