Gå til innhold

Angrer på at jeg sa ja


amomyme

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på date med en tinder-match. Vi pratet og tiden gikk veldig fort, men jeg følte ikke at det var noe kjemi der (som kan utvikle seg til noe forhold, som er det jeg er interessert i).

Et par dager etter daten får jeg melding om vi skal treffes igjen. Jeg svarte ja, men angrer nå etter å ha tenkt meg litt om. Forslag til hvordan jeg kan avlyse? Og samtidig få med at jeg ikke er interessert til noe videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, bare si at du har truffet en annen. Jeg synes det er en bra unnskyldning.



Anonymous poster hash: 0bbd9...09d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Jeg har vært på date med en tinder-match. Vi pratet og tiden gikk veldig fort, men jeg følte ikke at det var noe kjemi der (som kan utvikle seg til noe forhold, som er det jeg er interessert i).

Et par dager etter daten får jeg melding om vi skal treffes igjen. Jeg svarte ja, men angrer nå etter å ha tenkt meg litt om. Forslag til hvordan jeg kan avlyse? Og samtidig få med at jeg ikke er interessert til noe videre?

Si det rett ut, ikke rør rundt grøten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det som det er, at du ikke følte en kjemi dere imellom



Anonymous poster hash: eaf42...2c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei, jeg har tenkt litt siden vi traff hverandre og jeg synes du virker veldig hyggelig, men vi er nok ingen match. Lykke til videre."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Tja... Jeg fikk følgende noen ganger i hine hårde dager:

"Hei! Jeg har tenkt på det å treffes igjen og det er nok ikke riktig for meg. Håper det går greit for deg.

Mvh XXX"

Fair damer som en ender opp med å respektere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...