AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Hei Lurer på å kjøpe denne sofaen, og lurer på om noen har erfaring med denne sofaen. Holder den fasongen og er den god å sitte i? Evt annet å ta hensyn til? Det er til hyttebruk, så det blir jo ikke såå hard bruk på den, men vil jo at den holder seg fin allikevel http://www.mobelringen.no/stue/sofa/korfu.htmlAnonymous poster hash: ca049...de4
Aurora M. Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Dette var min forrige sofa. Jeg har byttet sofa en del fordi jeg har hatt mange fosterhjemskatter.. Og har derfor foretrukket en rimelig prisklasse. Det er en bra sofa for pengene! Solid bygget, god å sitte i, og det er ofte en fordel at "putene" er fastsydd. Den tåler en støyt, og jeg var veldig overrasket over hvor godt putene holdt fasongen. Det eneste du bør være litt obs på er at stoffet kan blekne noe i fargen over tid om den står i dagslys, men det gjelder jo de fleste sofaer. Nå har jeg bare en pus og gikk for en rådyr en fra Formfin som pus allerede er i god gang med å markere som "vår"..
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Har helt lik. Kjempe fin sofa som ser ny ut enda forsåvidt. Eneste er at på den siden det er to seter er det hardt å sitte hvis man har rumpa helt inntil ryggputa hvis du skjønner. Kan godt hende det bare er min sofa som er sånn. Ellers er den veldig slitesterk Anonymous poster hash: 50aa7...a88
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Takk for svar, da virker den som et greit valg til en hytte tenkte kanskje siden den er så billig, at den ble fort sigen i putene men virker ikke som det er noe problem :-)Anonymous poster hash: ca049...de4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå