Gå til innhold

gått ned i vekt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 173cm høy og veide 65kg for bare en snau uke siden. Har seg sånn at jeg er mye rundt en jeg liker, og jeg mister matlysten til det sterkeste. Jeg er egentlig en veeldig matglad jente, men det er noe som skjer med meg hvis jeg liker noen. Nå på de siste fem dagene har jeg gått ned til 60,5kg. Spiser frokost og prøver å få i meg middag. vanligvis spiser jeg 7-8 ganger om dagen. Jeg tenker heller ikke over at jeg er sulten, tror hjernen min bare sperrer tanken ute. vet dette er helseskadelig og spør derfor dere om noen tips om hvordan jeg kan få i meg mer mat!

Anonymous poster hash: a2995...a05
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp inn enkle måltider og snack, og sett på alarm på mobilen flere ganger om dagen når det er tid for måltid. Rundt de tidene du normalt pleier å spise.

Kanskje du da kommer på å få i deg noe.

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte når jeg liker noen. Har så mye sommerfugler i magen at mat gjør meg uvel.

Anonymous poster hash: 6d31b...7c9
Gjest Gjest_Erica
Skrevet

For å få i deg nok næring, kan du jo kjøpe Nutridrink i ulike smaker. Det er 200 ml og inneholder 300 kcal. Hvis du vil ha enda mer, kan du kjøpe Nutridrink Creeme, som er en kompakt liten yoghurt på 125 g som inneholder 200 kcal.

Skrevet

Eller

For å få i deg nok næring, kan du jo kjøpe Nutridrink i ulike smaker. Det er 200 ml og inneholder 300 kcal. Hvis du vil ha enda mer, kan du kjøpe Nutridrink Creeme, som er en kompakt liten yoghurt på 125 g som inneholder 200 kcal.

Eller de ernæringsdrikkene fra fresubin som innholder 400 kaorier per flaske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...