Gå til innhold

dealbreaker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hm, sånn tidlig i datingen...? Det første som slo meg (dette er litt ille) - men jeg reagerer faktisk på om han ikke tilbyr seg å betale for meg. Handler ikke om at han SKAL betale, men at han er raus og villig til å gjøre det. Vet at det er litt galt å si i likestillingens navn, men det er bare noe jeg reagerer på. Er liksom vant til at man som venner og kollegaer er villig til å spandere alt fra middag til bare en brus på hverandre, så da synes jeg det er rart om en date ikke tenker at det er normalt. :P Kanskje jeg er bortskjemt.

Og så er det viktig at han er smartere enn meg, hehe.

Jeg ser poenget ditt, men samtidig så er jeg ikke en fattig stakkar som trenger et gratis måltid mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser poenget ditt, men samtidig så er jeg ikke en fattig stakkar som trenger et gratis måltid mat.

Nei, sånn er det jo i rike Norge - folk har sjeldent problemer med å betale for sin egen mat. :P Tror likevel mange jenter liker når daten tilbyr seg å betale, fordi det gir uttrykk for at han er raus - og ikke nødvendigvis bare når det kommer til penger. ;) Jeg sier ikke at det nødvendigvis er rasjoenelt å forvente noe sånt, men reagerer likevel positivt på det.

Skrevet

Nei, sånn er det jo i rike Norge - folk har sjeldent problemer med å betale for sin egen mat. :P Tror likevel mange jenter liker når daten tilbyr seg å betale, fordi det gir uttrykk for at han er raus - og ikke nødvendigvis bare når det kommer til penger. ;) Jeg sier ikke at det nødvendigvis er rasjoenelt å forvente noe sånt, men reagerer likevel positivt på det.

Det samme gjør jeg.

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Hm, sånn tidlig i datingen...? Det første som slo meg (dette er litt ille) - men jeg reagerer faktisk på om han ikke tilbyr seg å betale for meg. Handler ikke om at han SKAL betale, men at han er raus og villig til å gjøre det. Vet at det er litt galt å si i likestillingens navn, men det er bare noe jeg reagerer på. Er liksom vant til at man som venner og kollegaer er villig til å spandere alt fra middag til bare en brus på hverandre, så da synes jeg det er rart om en date ikke tenker at det er normalt. :P Kanskje jeg er bortskjemt.

Og så er det viktig at han er smartere enn meg, hehe.

Enig i alt dette faktisk.

Skrevet (endret)

Kom på en til: vegetarianer (særlig veganer, eller rettere sagt, drøvtygger).

Og moralist.

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

Jajaja, kjempe teit ord og alt det der, men:

Hva er den klareste dealbreakeren for deg når det kommer til dating? (av ting som faktisk KAN være tilfellet, altså ikke science fiction)

Anonymous poster hash: 2214c...830

- At han ikke har jobb/ studerer

- Bor hjemme hos mor og far

- Syter om hvordan exen bedro ham. Bu-fucking-hu.

- Dårlig hygiene

- "Menn" som bruker sminke/ rettetang osv.

Anonymous poster hash: ddb6e...617

Skrevet

- Ikke har en form for høyere utdannelse :opplyser:

- Har dårlig hygiene :dusje:

- Ikke bryr seg om det som skjer i samfunnet (kun seg selv) :vetikke:

- Er mer jålete enn meg :sminkedokke:

- Ikke vil ha barn :gravid:

- Ikke trener :trene:

- Er overvektig :vekt:

Setter høye krav til meg selv, og det også til en partner..

Skrevet

Dårlig hygiene

Dårlig til å kommunisere

Tar for lett på seriøse problemer

Mangel på selvinnsikt

Gjerrig/snylter eller gir lite av seg selv som person

Dårlig til å prioritere økonomisk og generelt

Rotete og lat

Dårlig til å takle kritikk

Sær i matveien (type spiser ikke fisk eller grønnsaker.. de finnes..)

Kjedelig i senga (jeg trenger variasjon)

Uærlig eller/og mangel på åpenhet

Mangel på respekt for andre mennesker, snakker nedsettende om andre

Stort ego, tror alt handler om han, skryter

Smisker, sier det man ønsker å høre for å være på "godsiden"

"Overly attached", jeg er fortsatt et individ som trenger litt alenetid selv om vi er et par..

Uhøflig eller dårlige manerer, spesielt å tygge med munnen åpen / mens han snakker

Mangler kontroll på eget alkoholinntak

Aggressiv

Ikke i stand til å reflektere eller ha litt "dypere" / filosofiske samtaler

Flørter/roter med andre

Røyer/snuser/narkotika

Huff.. føler meg kravstor nå. Men men, er forlovet med en som passer perfekt også når jeg tar med alle småting som alene ikke er store nok til å være en dealbreaker, men som blir det hvis det er flere av dem.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...