Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #21 Skrevet 13. september 2014 Hm, sånn tidlig i datingen...? Det første som slo meg (dette er litt ille) - men jeg reagerer faktisk på om han ikke tilbyr seg å betale for meg. Handler ikke om at han SKAL betale, men at han er raus og villig til å gjøre det. Vet at det er litt galt å si i likestillingens navn, men det er bare noe jeg reagerer på. Er liksom vant til at man som venner og kollegaer er villig til å spandere alt fra middag til bare en brus på hverandre, så da synes jeg det er rart om en date ikke tenker at det er normalt. Kanskje jeg er bortskjemt. Og så er det viktig at han er smartere enn meg, hehe. Jeg ser poenget ditt, men samtidig så er jeg ikke en fattig stakkar som trenger et gratis måltid mat.
Ferny Skrevet 13. september 2014 #22 Skrevet 13. september 2014 Jeg ser poenget ditt, men samtidig så er jeg ikke en fattig stakkar som trenger et gratis måltid mat. Nei, sånn er det jo i rike Norge - folk har sjeldent problemer med å betale for sin egen mat. Tror likevel mange jenter liker når daten tilbyr seg å betale, fordi det gir uttrykk for at han er raus - og ikke nødvendigvis bare når det kommer til penger. Jeg sier ikke at det nødvendigvis er rasjoenelt å forvente noe sånt, men reagerer likevel positivt på det.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #23 Skrevet 13. september 2014 Nei, sånn er det jo i rike Norge - folk har sjeldent problemer med å betale for sin egen mat. Tror likevel mange jenter liker når daten tilbyr seg å betale, fordi det gir uttrykk for at han er raus - og ikke nødvendigvis bare når det kommer til penger. Jeg sier ikke at det nødvendigvis er rasjoenelt å forvente noe sånt, men reagerer likevel positivt på det. Det samme gjør jeg. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2014 #24 Skrevet 13. september 2014 Hm, sånn tidlig i datingen...? Det første som slo meg (dette er litt ille) - men jeg reagerer faktisk på om han ikke tilbyr seg å betale for meg. Handler ikke om at han SKAL betale, men at han er raus og villig til å gjøre det. Vet at det er litt galt å si i likestillingens navn, men det er bare noe jeg reagerer på. Er liksom vant til at man som venner og kollegaer er villig til å spandere alt fra middag til bare en brus på hverandre, så da synes jeg det er rart om en date ikke tenker at det er normalt. Kanskje jeg er bortskjemt. Og så er det viktig at han er smartere enn meg, hehe. Enig i alt dette faktisk.
sjonkelrolf Skrevet 13. september 2014 #25 Skrevet 13. september 2014 (endret) Kom på en til: vegetarianer (særlig veganer, eller rettere sagt, drøvtygger). Og moralist. Endret 13. september 2014 av sjonkelrolf
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #26 Skrevet 18. september 2014 Jajaja, kjempe teit ord og alt det der, men: Hva er den klareste dealbreakeren for deg når det kommer til dating? (av ting som faktisk KAN være tilfellet, altså ikke science fiction)Anonymous poster hash: 2214c...830 - At han ikke har jobb/ studerer - Bor hjemme hos mor og far - Syter om hvordan exen bedro ham. Bu-fucking-hu. - Dårlig hygiene - "Menn" som bruker sminke/ rettetang osv.Anonymous poster hash: ddb6e...617
kaktusfruen Skrevet 18. september 2014 #27 Skrevet 18. september 2014 - Ikke har en form for høyere utdannelse - Har dårlig hygiene - Ikke bryr seg om det som skjer i samfunnet (kun seg selv) - Er mer jålete enn meg - Ikke vil ha barn - Ikke trener - Er overvektig Setter høye krav til meg selv, og det også til en partner..
kattaa Skrevet 18. september 2014 #28 Skrevet 18. september 2014 Dårlig hygiene Dårlig til å kommunisere Tar for lett på seriøse problemer Mangel på selvinnsikt Gjerrig/snylter eller gir lite av seg selv som person Dårlig til å prioritere økonomisk og generelt Rotete og lat Dårlig til å takle kritikk Sær i matveien (type spiser ikke fisk eller grønnsaker.. de finnes..) Kjedelig i senga (jeg trenger variasjon) Uærlig eller/og mangel på åpenhet Mangel på respekt for andre mennesker, snakker nedsettende om andre Stort ego, tror alt handler om han, skryter Smisker, sier det man ønsker å høre for å være på "godsiden" "Overly attached", jeg er fortsatt et individ som trenger litt alenetid selv om vi er et par.. Uhøflig eller dårlige manerer, spesielt å tygge med munnen åpen / mens han snakker Mangler kontroll på eget alkoholinntak Aggressiv Ikke i stand til å reflektere eller ha litt "dypere" / filosofiske samtaler Flørter/roter med andre Røyer/snuser/narkotika Huff.. føler meg kravstor nå. Men men, er forlovet med en som passer perfekt også når jeg tar med alle småting som alene ikke er store nok til å være en dealbreaker, men som blir det hvis det er flere av dem..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå