Gå til innhold

dealbreaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jajaja, kjempe teit ord og alt det der, men:

Hva er den klareste dealbreakeren for deg når det kommer til dating? (av ting som faktisk KAN være tilfellet, altså ikke science fiction)

Anonymous poster hash: 2214c...830

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han er TØFFEL

Anonymous poster hash: e23dd...5ed
  • Liker 2
Skrevet

At han skryter på seg masse skit - som at han er såååå rik, er bare såååå kul osv :P

Anonymous poster hash: fc571...af3
  • Liker 4
Skrevet

Flere ting:

• har barn
  • uærlig (inkl. si en ting, gjøre noe annet, gi falske forhåpninger)
  • bruker eller har brukt narkotika (cannabis, kokain osv)
  • Liker 2
Skrevet

At han snakker nedlatende om andre mennesker og er dømmende.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Åh, det er så mange...

Men om hun er mer opptatt av andre menn en meg, da takker jeg av.

Skrevet

Ikke glad i/ slem mot dyr.

• Liker 2
Skrevet

Hvis han ikke ønsker seg barn.

Skrevet

At vedkommene ikke ser hvem jeg er som person, og hva som er mine behov.
Det skal selfølgelig være gjensidig, men er ganske lei av å ta hensyn til menn som ikke tar hensyn til meg.

• Liker 1
Skrevet

Har sett noen her jeg ser meg enig i.

Det er veldig, veldig, veldig turn off med menn som skryter av penger, biler og sin lol-høye yrkesstatus.

Når jeg blir sjekket opp, og dét er sjekketriksen, forlater jeg strax.

Ellers hater jeg at folk snakker nedlatende om andre og virker dømmende. Det er også en personlighet som hadde gjort at jeg hadde ditcha han uten å bli bedre kjent med han.

Skrevet (endret)

At han snakker nedlatende om andre mennesker og er dømmende.

Ikke glad i/ slem mot dyr.

Disse.

Negativitet generelt og dramatendenser.

Endret av Talyset
  • Liker 1
Skrevet

-nedlatende overfor andre personer

-skryter av tidligere erobringer

-kroppsfiksert

-pessimist

-spilleavhengig

-en som må være midtpunktet/høyrøstet

-flørter med andre

-lyger

-ikke er kjærlig

-sexfiksert

-utseendefiksert

-tror han er best

-gniten

Alt dette var min eks :-/

Skrevet

At han er lite intelligent. :b

Anonymous poster hash: cd261...b76

• Liker 1
Skrevet

Hm, sånn tidlig i datingen...? Det første som slo meg (dette er litt ille) - men jeg reagerer faktisk på om han ikke tilbyr seg å betale for meg. Handler ikke om at han SKAL betale, men at han er raus og villig til å gjøre det. Vet at det er litt galt å si i likestillingens navn, men det er bare noe jeg reagerer på. Er liksom vant til at man som venner og kollegaer er villig til å spandere alt fra middag til bare en brus på hverandre, så da synes jeg det er rart om en date ikke tenker at det er normalt. :P Kanskje jeg er bortskjemt.

Og så er det viktig at han er smartere enn meg, hehe.

Skrevet

Dømmende, skryter av pengene sine, ikke bryr seg om noe annet enn seg selv. Gir seg ut for å være en totalt annen enn han er.

Skrevet

Tror jeg bare sier "dette" til alle innleggene over her, jeg.

Den verste jeg har datet som i utgangspunktet var en helt normal og veldig bra mann, viste seg å ha tendenser til å si ting som gjorde at jeg følte meg dum. DET var dealbreakeren for min del.

Enig med deg, Ferny ang. dette med å spandere på daten. (Ikke enig at daten skal være smartere enn meg... ;) )

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg bare sier "dette" til alle innleggene over her, jeg.

Den verste jeg har datet som i utgangspunktet var en helt normal og veldig bra mann, viste seg å ha tendenser til å si ting som gjorde at jeg følte meg dum. DET var dealbreakeren for min del.

Enig med deg, Ferny ang. dette med å spandere på daten. (Ikke enig at daten skal være smartere enn meg... ;) )

Hehe, men det er stor forskjell på å date noen som er smartere enn deg, og det å date en som får deg til å føle deg dum. I første tilfelle kan vedkommende utfordre tankene dine, og være en person du kan beundre. Om han er nedlatende eller på andre måter gir inntrykk av at du er dum, så er det et helt annet personlighetstrekk mener jeg.

Skrevet

Hehe, men det er stor forskjell på å date noen som er smartere enn deg, og det å date en som får deg til å føle deg dum. I første tilfelle kan vedkommende utfordre tankene dine, og være en person du kan beundre. Om han er nedlatende eller på andre måter gir inntrykk av at du er dum, så er det et helt annet personlighetstrekk mener jeg.

Ja, det har du rett i. Mulig jeg bare var litt farget av de ekle følelsene jeg har overfor han siste daten fordi det ikke er så lenge siden.

Jeg er på ene siden enig med deg, samtidig som jeg syns det er greit å være smart på forskjellige områder sånn at det ikke blir ensidig. Jeg liker å føle meg smart og klok, jeg da... hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...