AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Hei! Onsdag forrige uke tok jeg navlepiercing, men merket for noen dager siden at det inne i navlen min har blitt helt rødt. Altså, veldig rødt. Vet som så at det er vanlig å bli rød rundt såret, men inni navlen? Det er ikke vondt eller noe slikt, men det ser ikke ut til å bli noe bedre selv etter en uke. Noen som har erfaringer med dette? Anonymous poster hash: 1121a...2ca
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Ingen? Usikker på om dette vi gå over av seg selv eller om jeg evt bør oppsøke lege i og med at det ikke gjør vondt. Anonymous poster hash: 1121a...2ca
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Ra deg en tur til legen og få det undersøkt så får du en vurdering det er umulig å gi deg her inne.Anonymous poster hash: 61a96...c51
Sahmi Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 har navlepiercing, og sånt skjer av og til, bare spray på litt antibac og så går det over... ved mindre du er allergisk da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå