AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Jeg skrev normal i hermetegn da jeg vet at alle har ikke like sykluser, men jeg kunne tenkt meg om andre hadde det slik jeg har det. Jeg må påpeke at jeg ikke tror det er noe galt med meg, bare nysgjerrig på hvordan dere har det. Første dag av mensen; litt vondt, lite blod 2. dag: Mye blod og jeg skifter tampong hver 3-4 time. Bruker da de største tampongene. Vonde menssmerter 3.- 5.: moderat blødning, skifter tampong om morningen og ca 4 ganger om dagen, bruker nå "normal" størrelsen. på dag 5 er mensen over Så går det ett par dager og jeg blir veldig kreativ, kåt, opptatt av sminke og å kle meg fint. Fram mot eggløsning er jeg sprengkåt døgnet rundt. Dette fortsetter i 2-3 dager etter eggløsning. Jeg har mye eggløsningsslim! Så går det en uke der jeg ikke merker noe endring på meg selv. Siste uka før mensen får jeg veldig brystspreng, blir emosjonell og sykt sulten! Jeg spiser noe vanvittig. Dette er tiden da jeg går rundt i joggebukse og føler meg generelt ekkel. Jeg går nok mye opp i vannvekt og (dette forsvinne 1. mensedag) Er det andre som har det slikt? Anonymous poster hash: f0870...4a8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Dette høres ganske normalt ut? Ligner veldig på min syklus. Anonymous poster hash: 8b6c1...497
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå