Gå til innhold

Maria Skappel - Norges peneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så misunnelig på Maria Skappel, hun er så pen og er gift og har barn og det kommer aldri jeg til å få oppleve. Hun har virkelig fått alt på et sølvfat.. livet hennes er perfekt.

Sant hun er skikkelig pen? Sånn helt insane pretty?



Anonymous poster hash: d6522...1c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er en pen jente, men jeg synes mannen hennes er helt ufordragelig… :( i oppførsel (hvis ryktene stemmer) og i utseende.



Anonymous poster hash: 04a86...8e6
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er pen, men ikke noe spesielt. Hun ser ut som halvparten av jentene jeg gikk på Handelsgym med. Pent ansikt, flott hår, fin men casual stil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er pen, men litt kjedelig pen. Liker bedre utseender som Jenny Skavlan f.eks, hun kan jeg beundre bilder av i timesvis, det gjør jeg ikke med Maria.

Er heller ikke sjalu på damer som er gifte og har barn. Tvert imot. Maria er bare et par år eldre enn meg, og jeg ville aldri hatt to (?) barn såpass tidlig. Hun fikk vel den eldste da hun var ganske ung, ingen drøm for meg. Higher heller ikke etter å gifte meg.



Anonymous poster hash: 2574f...7b2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er absolutt heldig med utseendet, men sånn "vanlig pen" synes jeg, så jeg blir ikke så misunnelig. Hadde jeg sett henne på butikken så hadde jeg tenkt at hun var en klassisk pen jente, men hadde glemt henne med en gang igjen. Hadde jeg sett noen med f.eks. Charlize Therons utseende på butikken hadde jeg tenkt "wow" og sikkert kjent et stikk av misunnelse. Men Maria Skappel er ikke på dette nivået etter min mening.

Er ikke så misunnelig på livet hennes heller. Mann og barn er jo ganske oppnåelig for de fleste av oss, og har hun egentlig noen karriere? Synes livet hennes virker ganske kjedelig egentlig. Vet hun holder på med noe motegreier, men for meg er ikke det så misunnelsesverdig. Jeg liker å kle meg pent selv, men å ha mote og kosmetikk som hovedretning i livet synes jeg høres lite givende ut. Masse skrivefeil har hun også på bloggen sin, så hun virker ikke så smart heller.

Blir mer misunnelig på jenter som både er pene og velkledde OG har skikkelig imponerende karrierer, høy utdannelse eller et stort talent. Og i tillegg gjerne en kjekk kjæreste som forguder dem..



Anonymous poster hash: 14b3b...8e1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er en pen jente, men jeg synes mannen hennes er helt ufordragelig… :( i oppførsel (hvis ryktene stemmer) og i utseende.

Anonymous poster hash: 04a86...8e6

Uff, dessverre stemmer det ja.

Anonymous poster hash: c9a50...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun er nydelig, og kunne gitt tusenvis av kroner for det håret. Hadde dog klippet det litt, men utgangspunktet er jo en drøm. Skikkelig løvemanke på den dama. MEN som noen har nevnt oppe her, hun kan jo faktisk ikke skrive norsk. Helt sykt at hun har en blogg som ligger så høyt oppe på listen når hun har så mange skrivefeil.



Anonymous poster hash: c9a50...2b8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dessverre stemmer det ja.

Anonymous poster hash: c9a50...2b8

Å, hvilke rykter er det da? Har ikke hørt så mye om han. Dårlig gjort at Maria får alt mens jeg har ingenting :( Hun har 2 barn og er gift og jeg har ingenting.. singel resten av livet.

Anonymous poster hash: d6522...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hvilke rykter er det da? Har ikke hørt så mye om han. Dårlig gjort at Maria får alt mens jeg har ingenting :( Hun har 2 barn og er gift og jeg har ingenting.. singel resten av livet.

Anonymous poster hash: d6522...1c6

Det er ikke dårlig gjort, alle kan finne en partner og det er deres eget ansvar.

Anonymous poster hash: d1265...17d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dårlig gjort, alle kan finne en partner og det er deres eget ansvar.

Anonymous poster hash: d1265...17d

Jo, det er urettferdig. Hun har et helt perfekt liv mens meg er det ingen som vil ha. Ingen menn som vil ha meg :(

Anonymous poster hash: d6522...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hvilke rykter er det da? Har ikke hørt så mye om han. Dårlig gjort at Maria får alt mens jeg har ingenting :( Hun har 2 barn og er gift og jeg har ingenting.. singel resten av livet.

Anonymous poster hash: d6522...1c6

Hvis du har den innstillingen til livet og fremtiden, er det ikke rart du kanskje sliter med menn/gutter. Ingen liker folk som syter og synes synd i seg selv.

Anonymous poster hash: f6267...2d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hvilke rykter er det da? Har ikke hørt så mye om han. Dårlig gjort at Maria får alt mens jeg har ingenting :( Hun har 2 barn og er gift og jeg har ingenting.. singel resten av livet.

Anonymous poster hash: d6522...1c6

Hæ, er du seriøs? Du får prøve nettdating da eller no.

Er ikke lov med ryktespredning på forumet, men om du tenker litt så skjønner du sikkert hva man sikter til...

Anonymous poster hash: c9a50...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det er urettferdig. Hun har et helt perfekt liv mens meg er det ingen som vil ha. Ingen menn som vil ha meg :(

Anonymous poster hash: d6522...1c6

Ingen vil ha deg når du syter på den måten. Ta deg sammen!

Anonymous poster hash: 02043...270

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vil ha deg når du syter på den måten. Ta deg sammen!

Anonymous poster hash: 02043...270

Ingen vil ha meg uansett.. hadde jeg sett ut som Maria så ville alle hatt meg. Kanskje jeg skal ta med bilde av henne til en kirurg og få han til å operere meg så vi ligner :)

Anonymous poster hash: d6522...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vil ha meg uansett.. hadde jeg sett ut som Maria så ville alle hatt meg. Kanskje jeg skal ta med bilde av henne til en kirurg og få han til å operere meg så vi ligner :)

Anonymous poster hash: d6522...1c6

Tror heller du skal bruke pengene på psykolog. Ditt selvbilde og oppfatning av deg selv vil neppe endres ved å opereres.

Anonymous poster hash: 02043...270

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen vil ha meg uansett.. hadde jeg sett ut som Maria så ville alle hatt meg. Kanskje jeg skal ta med bilde av henne til en kirurg og få han til å operere meg så vi ligner :)

Anonymous poster hash: d6522...1c6

Ja det virker som en god ide.

Anonymous poster hash: d1265...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er pen, men litt kjedelig pen. Liker bedre utseender som Jenny Skavlan f.eks, hun kan jeg beundre bilder av i timesvis, det gjør jeg ikke med Maria.

Er heller ikke sjalu på damer som er gifte og har barn. Tvert imot. Maria er bare et par år eldre enn meg, og jeg ville aldri hatt to (?) barn såpass tidlig. Hun fikk vel den eldste da hun var ganske ung, ingen drøm for meg. Higher heller ikke etter å gifte meg.

Anonymous poster hash: 2574f...7b2

Jeg synes Maria Skappel er hundre ganger penere enn Jenny Skavlan. Synes Jenny er helt ordinær, hun har litt maskuline trekk nesten.. Jaja, hver sin smak :)

Anonymous poster hash: 77eb1...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...